rvenes Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Er det bare for og sjå ut som dere lager masse masse massse nyheiter eller? Alså før i gamledager var hardware.no bra, men no er den blitt dårlig! Testene held ikkje mål, sånne jeaevla store reklame dingser (dog eg har fjerna dei) på framsida, også alle disse spel omtalene for Yummyboxen og ps2 og spele-kubben høyrer heime på gamer.no, samme med pc spela. Alle her laster vel ned spela sjølv og tester dei ? eller ? nei eg tok ikkje mykje feil der nei!.... Det samme med alle kamerane... ---> Digitalkamera.no Eller var det akamera.no ? Tenkte at det var derfor dere starta den sida eg? _________________ Intel Pentium 4 533 FSB [email protected] Ghz Asus P4B533-V 512 MB Samsung DDR 333 MHz Asus GeForce 4 Ti4400 Adaptec 19160 SCSI kort Promise Fasttrak TX2 Raid kort 18.4 GB Seagate 15000 rpm SCSI disk 4x120 GB WD 7200 rpm ATA100 RAID [ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-11-06 17:01 ] Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Enig at de nye produktene fra prisguiden bare er tull. Men mener fortsatt at artikelr og tester er fortsatt fine og greie. Men har vært en tråd om gamer.no siden artikler og kamera.no osv skal være her på framsiden. Vet ikke hva de kom frem til men virker som de fortsatt kommer til å være der... er enig der at de ikke skulle vært her.. overklokking.no sine artikler kunne godt komme opp, men ikke de andre fra gamer og kamera, osv.. reklame skjønner jeg at de må ha, og syntes ikke det er for mye... men husk at dette er NESTEN frivillig fra de som driver sidene... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Jauda, testen er nok OK, men når det kun er gamle tester og finne da? Og når dei i tilleg tester kun med amd systemer? Og dei har til dags dato ikkje testa eit einaste eit P4 hovedkort. Det mangler liksom litt... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Syntest testene er OK. Men nyheter om spillting og kameraer burde ikke vært snarveier til på hw sin framside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå