olemm Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Jeg har en dum Thermalright XP90 som fastskrudd gjør at maskinen min ikke starter. Uten at den er klemt på er alt ok, så jeg tror det er press som forårsaker det (noen har også antyda dårlig lodding på hovedkortet). Thermalright sin support avdekket at jeg hadde fått feil festemekanisme, dvs. 6 mm i stedet for 10 mm skruer, og dette høres ikke så urimelig ut med tanke på symptomene. Imidlertid; hvor i all verden får jeg tak i PC-skruer? På Claess har de bare sånne med forsenking (eller hva det heter) og på PC-butikken kikka de bare dumt på meg og sa at jeg måtte kjøpe ny kjøler og kanskje nytt hk. NOen som vet? Lenke til kommentar
olemm Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ingen som vet hvor jeg kan få tak i 3x10 mm skruer med flate hoder? Værsåsnill?? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Send mail til Thermalright og krev nye skruer. Deres feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå