Gå til innhold

Norske superhelter! (syting fra mod)

Anbefalte innlegg

tokk litt tid før jeg fant ut at denne passet best inn her.. er mest TVserier dere driver å suser med her ..

men lit comics skader ikke

tenkte jeg skulle finne frem noen norske superhelter i DC og Marvel universene bare så dere kan se at vi er ikke glemt her i nord :p

1: Icemaiden/Sigrid Nansen (1977)

Icemaiden.jpg

Hun er litt spesiell for det første er hu norsk, for det andre er hu en av de få Bifile i DC universet.

kreftene hennes er et resulatat av litt forskning :p

Status: Aktiv

2: Ice/Tora Olafsdotter (198?)

Ice.jpg

overtokk plassen til Icemaiden i Global Guardians som norges representant og navnet (Icemaiden II), er MULIGENS også bifil..

Kreftene er naturlig for hennes folk (på måte en blaning av samene og norøne kiser)

Status: Dau

3: Thor/Thor Odinson (1962),

[/img]

Joda Marvel har en egen serie med Thor som superhelt :p

og han er selvsagt norsk:P, alle vet jo også hva våpnet hans er :p

Og snart kommer det en film massert på marvel figuren, som er bassert på guden:P

Status: veldig aktiv (bla stor rolle i Civil War)

og det var alle jeg fant

Se .. jeg bryter ikke 3ords regelen nå

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...