isakm Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har et lite problem med å bestemme meg... Alternativ 1 eller Alternativ 2 Ser at bruksområdet også er litt forskjellig, men jeg er ikke helt sikker på nødvendigheten av det ene i forhold til det andre. Uansett spør jeg om deres syn Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ville definitivt gått for den med Ethernet, men det er min preferanse, jeg skulle likt å visst hvor mye de støyet Lenke til kommentar
isakm Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ville definitivt gått for den med Ethernet, men det er min preferanse, jeg skulle likt å visst hvor mye de støyet 7097808[/snapback] Veel, alternativ 1 har vifte, det har ikke alternativ 2... Review av alt. 1 -isaksn- Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 När allt är inställt och inkopplat som nätverksenhet fungerar disken dock utan några som helst problem och kan gömmas undan i ett skåp. Och det är en fördel att göra det, eftersom fläkten inte är direkt ljudlös och det tunna kabinettet knappast dämpar oljudet från hårddisken. Det var synd det ja, jeg håpet jeg hadde funnet det jeg lette etter når du viste frem den der Lenke til kommentar
isakm Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 När allt är inställt och inkopplat som nätverksenhet fungerar disken dock utan några som helst problem och kan gömmas undan i ett skåp. Och det är en fördel att göra det, eftersom fläkten inte är direkt ljudlös och det tunna kabinettet knappast dämpar oljudet från hårddisken. Det var synd det ja, jeg håpet jeg hadde funnet det jeg lette etter når du viste frem den der 7098196[/snapback] Mhm, jeg vet. Tenkte akkurat det samme når jeg fant den. Jeg tør påstå at jeg har lett gjennom det meste av norske, svenske og danske nettsider for finne en som dette, med både USB 2.0 og RJ45 plugg.. Og selv om den har RJ45 plugg så kommer jeg jo til å bruke USB 2.0en også, og jeg tror ikke jeg takler mye bråk. "ulyden" fläkt betyr vifte, sant? ser for meg en liten 5cm vifte @ 4000 rpm. bråker som.. F*** Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som vet hvordan det vil fungere å fjerne vifta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå