Gå til innhold

Forskjell på Lian Li 6070B og 6070B Scand

Anbefalte innlegg

Jeg skal bygge meg en ny PC i høst, og har etter å ha lest en del vurdert å gå for Lian Li 6070. Så vidt jeg kan se finnes det to versjoner 6070 B og 6070B Scand. Men hva er forskjellen på disse to? I en test sto det beskrevet at Scand modellen bl. a. hadde byttet ut 8-cm viftene med 12-cm viftene, men så vidt jeg kan se har begge 12-cm vifter nå... Er det fremdeles noen forskjell på disse produktene?

Videre vil jeg ha et skikkelig støysvakt kabinett.. Er det noen som vil fraråde disse Lian Li-kabinettene og anbefale andre modeller, evt. må man gå for totalt vannkjølt løsning?

På forhånd takk. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For øvrig, bare så jeg har sjekket:

Det er ikke noe problemer med å basere et nytt system på dette kabinettet? Skal være forholdsvis high-end; Core2Duo, 79xx/19x0, et par GB ram, et solid og stillegående powersupply etc... Skulle vel passe bra inn?

Takk igjen. :)

Lenke til kommentar

Det passer fint inn. Har samme kabinett selv, kjempefornøyd! :thumbup: Det er lett, viftene støyer lite, stilrent. Det demper noe støy også. Annbefales på det varmeste! Er SCAND versionen det er snakk om, 120mm vifter istedenfor 80mm, andre føtter.

~ Medion

Endret av Medion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...