Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal ha meg anlegg, hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå kjøpe meg anlegg til bilen min, men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe meg. Vil liksom ikke betale alt for mye...

Jeg skulle hatt 2x 10", 2x 6x9" og et par små til å ha i døra, og en forsterker som drar dette. (Trenger vel forsåvidt bare 4-kanals forsterker. Kobler dør-høyttalerene rett på CD-spilleren.

Og når det gjelder CD-spilleren, så har jeg en liggende, en billig-spiller: denne

Kommer det til å funke? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg ser på spilleren din ser det ut som om du ikke vil betale noe i det hele tatt sånn egentlig  :innocent:

Dynabel lager gode ting som ikke koster så mye.

7100976[/snapback]

Hehe, jeg hadde denne CD-spilleren i båten. Gadd ikke kjøpe noe dyrt til å ha der, men nå er båten borte. Så jeg tenkte jeg skulle bruke denne CD-spilleren midlertidig - må kjøpe litt av gangen.

Endret av Mortex2001
Lenke til kommentar

Oki... har ikke tid till dette egentli... skal på trening:P

Men hvis jeg var deg skulle jeg tenke meg om 2 ganger!

Jeg synes da att du starter i litt feil ende, Jeg ville kjøpt en bedre spiller og frontsett i starten, greit nok du har ikke noen bass som alle rundt bilen hører, MEN du har starta å bygge ett anlegg som låter bra, og det er vel for deg selv du bygger lyd og ikke for alle andre?

Vet ikke hvor mye penger du har og investere, men jeg ville satset på en spiller med sep. front,rear og sub. dem er ikke så dyre som dem var for noen år siden!!

Du får en "Pioneer DEH-P6800MP" for 2000:- det er en fin spiller som gir en bra lyd!!

Og kjøpe et frontsett som spiller bra hele veien (vet ikke om du skal ha sett eller koax.) der ville jeg si "cdt cl" serien, MASSE go lyd for pengene, vet ikke hvilken dim. du har i bilen din men prisene ligger fra 800:- for 4" - 2500 for 6"

Men vet ikke hva du synes om detta jeg?? så ville jeg spart så jeg kunne kjøpe en bass pakke fra GZ (Fra 3500:-), 6x9 høytallere er jeg ikke så gla i så det forslaget kan noen annen komme med:P

Bygg videre folkens!

Lenke til kommentar

du kan jo prøve og finne en bra spiller og høytallere ifra alpine som er grei, de har noen som ikke er så dyre heller da..javascript:emoticon(':)')

smilie

jeg hadde en VW passat 01 mod... før noen vraket den for meg. der hadde jeg et kraftig frontsett ifra Alpine og en spiller til ca 3000kr.

for begge delene kostet meg 5500kr...

kanse dyrt men det er vert pengene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...