maxtommy Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Når jeg prøver f.eks å instalere Quicktime får jeg opp denne feilmeldingen: Kan ikke åpne denne installasjonspakken. Kontroller at pakken finnes og at du har tilgang til den, eller kontakt programvareleverandøren for å bekrefte at dette er en gyldig Windows Installer-pakke. Får det opp når jeg prøver å installere Nero og. Det er windows xp installer pakke. Jeg har en laptop med Windows xp media center. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har du prød å kjørt Windows Update? Lenke til kommentar
maxtommy Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, har prøvd det. Og det er ingen oppdateringer der til pcen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Da kan det være at filen du lastet ned er korrupt. Prøv å last den ned en gang til, eller prøv å søk etter noe som heter Quicktime Alternative. Det syns jeg personlig er mye bedre en Quicktime selv. Lenke til kommentar
maxtommy Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Innstallerte Quicktime Alternative og funker helt fint. Skjønner fremdeles hvorfor jeg ikke klarer å innstallere quicktime. Men har ett problem mindre. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
saterneswtfboob Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok Endret 15. november 2006 av saterneswtfboob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå