TheBuG Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hei, ville bare få spredd den siste videoen min av den siste "potet" kanonen min. jeg og en kompis driver å leker oss i ett sandtak. kanonen er laget av PVC og PP plast og har ett kammer som er 16 cm i diameter og 90 cm langt og løpet er 2.5 m langt og 75mm i diameter. så vi har jo da funnet ut at Coca Cola bokser passer fint nedi løpet. så vi tømte noen bokser for cola og fyllte opp med bensin og limte igjen med limpistol. så tente vi ett bål like ved der vi skøyt og her er resultatet: Video av noen skudd hva synes dere? neste steg blir vel og få det til å smelle uten bål ved siden av.. noen ideer? har noen andre videoer og surr på www.themonkeybase.com hvis noen kjeder seg Endret 18. oktober 2006 av TheBuG Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 hahahah :!: årets. konge bra påfunn. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Enkel måte så sant boksen treffer rett på noe å ikke på skrått: Fyrstikk bombe limt på tuppen ^^ Lim rispesidene på innsiden og klipp av alle fyrstikkhodene. Tenk ut resten selv. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 sett en lighter inntil og fest den med noe, fest en lang tråd på knappen og dra i vei. neida, vet ikke helt, hva med elektrisitet? ta et bilbatteri og noen ledninger bort til kanonen, og lag et støt med det. kanje gnisten klarer å tenne. Lenke til kommentar
TheBuG Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 husker jeg som liten brukte å rulle kruttlappruller rundt steiner eller klinkekuler og kaste dem, det smalt ganske bra men jeg veit ikke om det får bensinen til å tenne. hmmm skulle vært no som var lett og få tak i fra en internett side også bare teipe dem foran på colaboksen. og når man skøyt så var den ikke så følsom at den smalt før den kom ut av kanonen Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hohoho! Det var noe av det sykeste jeg har sett!! Vanvittig kult Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fy faen as, må prøve det en gang i mitt livet. rått! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er gøy det der, ja. Vi laget sånne i naturfagen i 10. klasse. Ja, vi hadde en syk, syk lærer. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Er gøy det der, ja. Vi laget sånne i naturfagen i 10. klasse. Ja, vi hadde en syk, syk lærer. 7107367[/snapback] Samme her!! Eller var ikke meg da, men brødrene mine Det ser vanvittig gøy ut! Edit: Leif was here Endret 19. oktober 2006 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå