LaserMannen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har akkurat fått meg nytt hovedkort. Har en razer copperhead som jeg skulle gjerne satt opp i razer config, men når jeg går inn på razer config, blir ikke copperhead musen gjenkjent. Er det et driver problem? Hovedkort Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Regner med du har installert Windows på nytt etter HK bytte? Om ikke så bør du... Har du SP1 eller SP2 installert? Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Regner med du har installert Windows på nytt etter HK bytte?Om ikke så bør du... Har du SP1 eller SP2 installert? 7097273[/snapback] Har ikke reinstallert Windows nei, har sp2.... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Om du bytter hovedkort så er det absolutt anbefalt å legge inn windows på nytt, ellers kan det raskt bli problemer, spesielt ved overgang fra et chipset til et annet.. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Om du bytter hovedkort så er det absolutt anbefalt å legge inn windows på nytt, ellers kan det raskt bli problemer, spesielt ved overgang fra et chipset til et annet.. 7097297[/snapback] Er samme chipsset installert som på det gamle hovedkortet nForce 550... Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er nok mest sannsynlig der problemet ligger likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå