Gå til innhold

Hjelp til valg av mp3/video-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jeg tenker at jeg skal snart kjoepe enten en Creative Zen Vision M, Zen Vision W eller en Microsoft Zune.

Hjelp!

7097062[/snapback]

Og spørsmålet var.................................................? :D

Lenke til kommentar
Jeg tenker at jeg skal snart kjoepe enten en Creative Zen Vision M, Zen Vision W eller en Microsoft Zune.

Hjelp!

7097062[/snapback]

7097503[/snapback]

Hva burde jeg velge :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hjelp!

7097062[/snapback]

7097503[/snapback]

Hva burde jeg velge :p

7104445[/snapback]

Jeg ville tatt creative zen vision. Ikke vision W! Grunnen er enkel; zen vision har 640x480 pix 4:3 skjerm, mens vision w har 480x272 pix widescreen skjerm. Personlig ville jeg heller hatt en spiller uten widescreen men med 2.5 ganger høyere oppløsning enn å ha en med widescreen som sitt varemerke. Spesielt siden mye av TV serier etc er 4:3 og ikke widescreen.

Lenke til kommentar
Jeg ville tatt creative zen vision. Ikke vision W! Grunnen er enkel; zen vision har 640x480 pix 4:3 skjerm, mens vision w har 480x272 pix widescreen skjerm. Personlig ville jeg heller hatt en spiller uten widescreen men med 2.5 ganger høyere oppløsning enn å ha en med widescreen som sitt varemerke. Spesielt siden mye av TV serier etc er 4:3 og ikke widescreen.

Det tror jeg går greit, siden jeg skal bare se anime på greia uansett; ser ikke tv-serier lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det tror jeg går greit, siden jeg skal bare se anime på greia uansett; ser ikke tv-serier lenger.

7111581[/snapback]

anime er vel strengt talt tv-serier ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...