faumachine Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Jeg har et rart problem. Bruk av "Alt Gr" + "2" tasten fører ikke til noen @ lenger. De andre "Alt Gr" funksjonene funker. vet noen hva som må til for å få ordnings på dette. Bruker Windows XP. mvh Faumachine Lenke til kommentar
smh Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Får du opp @ dersom du bruker Ctrl+Alt+2? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Virker Alt GR til andre ting? SMH: Hvorfor skulle det ha noe å si om du trykker Ctrl først? Goscinny Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fordi Ctrl+Alt tilsvarer AltGr. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Ikke værst. Jeg tenkte Ctrl + Alt GR, og da ville det vært et litt mer tåpelig forslag Dersom det er Alt blir det selvfølgelig annerledes. Beklager, folkens! Goscinny Endret 20. oktober 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er ikke i forbindelse med at du kobler til et eksternt skrivebord (terminal-server e.l.)? Jeg har iallefall kun opplevd dette i slike tilfeller. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Mulig tastaturet tenker som et amerikansk et, og da er @ shift+2 Lenke til kommentar
faumachine Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er ikke i forbindelse med at du kobler til et eksternt skrivebord (terminal-server e.l.)? Jeg har iallefall kun opplevd dette i slike tilfeller. 7113218[/snapback] Nei, jeg bruker ikke terminal server. Funker ikke med alt + ctr + 2. Funker heller ikke med shift + 2 Aner ikke hva som er galt. Dette er noen merkelige greier.... mvh faumachine Lenke til kommentar
faumachine Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Problemet var at Nvidia hadde konfigurert noen hot keys for laptopen. Når jeg disablet disse funker det!! mvh faumachine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå