alftore Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei, Er ute etter et godt IDE for Python. Noen som har noen anbefalinger? (Windows) Akkurat nå sitter jeg i PythonWin men ser fort at det kan bli litt frustrende å jobbe når filene blir store. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei, Er ute etter et godt IDE for Python. Noen som har noen anbefalinger? (Windows) Akkurat nå sitter jeg i PythonWin men ser fort at det kan bli litt frustrende å jobbe når filene blir store. 7096918[/snapback] PyScripter er det beste win-alternativet jeg vet om. Kom akkurat i ny versjon. http://mmm-experts.com/Products.aspx?ProductId=4 Lenke til kommentar
alftore Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Det var litt bedre ja.. Takker Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Slenger meg på tråden. Har startet å se litt på python og lurer på hvilken IDE linuxfolka bruker. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Noen som vet om et IDE som kan brukes i Windows og i Linux(KDE)? Lenke til kommentar
110kg Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg bruker emacs under GNU/Linux sammen med python-mode, fungerer veldig bra. Emacs fungerer også under Windows. Lenke til kommentar
ter-mkrttchan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Eg brukar gvim både i windows og linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå