Gå til innhold

PcUtstyr


Anbefalte innlegg

Jeg gjorde et søk i Prisguiden da jeg skulle kjøpe nytt Hovedkort, Cpu og Ram. Kom frem til at jeg ville gå for følgende:

MSI KT3 Ultra2 R

Amd XP1800+

256MB TwinMOS PC2700

 

Dette var billigst hos PcUtstyr så jeg bestillte det hos dem. (30.10.02)

Oppdagde at jeg trengte en S-Bracket også så jeg sendte dem en mail om det. Fikk svar om at bestillingen var oppdatert dagen etterpå. Dette var på Torsdag 31.10.02 Da jeg ikke hadde fått bekreftelse på at utstyret var sendt på Tirsdag sendte jeg en mail hvor jeg spurte om hvorfor de ikke hadde sendt varene, da jeg er vant med komplett som sender varene stort sett dagen etter bestilling (fredag eller mandag). Fikk svar i går om at de hadde endel interne forsinkelser og at de beklaget dette.

I dag er det Onsdag (en uke etter at jeg la inn bestillingen). Og varene er enda ikke sendt.

 

Jeg mener de burde ha lagt en beskjed om sine interne forsinkelser på sin webshop slik at kunder som har behov for varene raskt kunne fått denne beskjeden før de la inn bestillingen.

 

Er det bare jeg som er vanskelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-07 21:13, skrev Qrt_:

Komplett hadde "forsinkelser i systemet" for en tid tilbake, og de advarte på sine sider. Jeg bestilte likevel, på en søndag, varene hadde jeg tirsdag! Men Komplett har da vært i "gamet" en stund også..


 

Det tok over 4 uker før Komplett gikk ut og varslet om de interne problemene på lagret. Komplett er ikke bedre på dette området, det bare virker sånn.

Lenke til kommentar

Kunder i Norge er vistnok for snille, jeg har forsøkt å ta opp saken pr. mail men får ikke svar på det jeg spør om (når jeg kan vente å få varen?), så jeg må ærlig innrømme at mine siste mail til dem har vært alt annet enn høflige. Det virker som om det er eneste måten å få folk til å reagere. Dette er etter min mening helt feil. Det burde være mulig å få fornuftige svar på slike spørsmål (som etter min mening er svært logisk å spørre om). Forsøkte også å ringe til dem i dag, men kom aldri gjennom, linjen ble brutt 4 ganger! Kunne kankje vært på tide med et eget forum for webshoppene hvor de kan legge ut slik informasjon FØR de får illsinte kunder som føler seg dårlig behandlet, da det "tydelighvis" er for mange mail til at de har kapasitet til å gå igjennom og svare hver og en individuelt... (bare en tanke).

Lenke til kommentar

MITT RÅD: ALT ANNET ENN KOMPLETT!!

 

 

har nesten kun hatt dumme erfaringer med dem...!

 

Skal dere ha kundeservice, gå til de små hjertevarme, snille sjappene som psdata og nettopp pcutstyr...

 

Det er nok bare en "one-timer" det tilfellet du har havna oppi... Jeg fikk varene før jeg rakk å si komplett suger... noen ord som forresten igrer etter å komme ut av den svært intelligente MOI! :grin:

 

 

men seriøst... ikke komplett.... DE SMÅ!

 

ditt er nok bare et engangstilfelle...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-07 22:39, skrev alexio:

MITT RÅD: ALT ANNET ENN KOMPLETT!!



har nesten kun hatt dumme erfaringer med dem...!


Skal dere ha kundeservice, gå til de små hjertevarme, snille sjappene som psdata og nettopp pcutstyr...


Det er nok bare en "one-timer" det tilfellet du har havna oppi... Jeg fikk varene før jeg rakk å si komplett suger... noen ord som forresten igrer etter å komme ut av den svært intelligente MOI!
:grin:


men seriøst... ikke komplett.... DE SMÅ!


ditt er nok bare et engangstilfelle...


 

Om det er slik at jeg er den eneste som har denne typen problemer, så har ikke gutta hos pcutstyr noen som helst grunn til å ikke svare på mine mail. Dersom dette er et engangstilfelle så har de jo mer enn nok tid til å svare på mine spørsmål via mail (da all annen form for kommunikasjon er umulig!!!)

Noe som ikke er tilfelle...

 

Jo jeg kommer nok til å holde meg til Komplett, da jeg i det minste får svar innen rimelighetens grenser og ikke må vente i over en uke på at noen på lageret skal få ut fingeren å få sendt varene mine!

 

Jeg tar gjerne imot forslag til hva jeg skal gjøre for å ordne opp i dette. Jeg er ikke villig til å vente i 2 uker på at de skal få sendt varene, da alt jeg har bestillt hos Komplett har blitt sendt DAGEN ETTER BESTILLING.

Lenke til kommentar

Jeg mottok akkurat en levering fra PCutstyr som var helt på jordet fra PCutstyr. Betalte for det jeg hadde bestilt, men fikk en Duron 1100 istedet for XP2000+ og ikke noe RAM (TwinMOS 512MB), jeg har med andre ord betalt et par tusen mer enn jeg har fått varer for! (og ja, jeg fikk "riktig pakke", ingen forvekslinger, de øvrige varene stemte)

 

De virka greie på telefon, men jeg har ikke fått noe svar på mail jeg har sendt dem angående feilleveransen. Jeg har bestilt utallige ganger hos Komplett og uten unntak fått det jeg har bestilt og rask levering! Kun hatt en retur til Komplett, varen ble raparert kjapt og returnert kjapt!

 

Jeg begynner å angre på at jeg ikke handlet hos komplett denne gangen også, hadde ikke vært mye dyrere og jeg hadde trolig hatt de varene jeg hadde bestilt nå! :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...