Proxes Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei, Jeg har en bærbar HP Pavilion dv5000. Har vel hatt den noen måneder nå, men det som er snedig er at den har fungert bra helt til nå...I det siste har viftet under pc'en skrudd seg på hvert 15 sek, holder på noen sekunder....Og slår seg av. Slik fortsetter det. Men det er ikke hovedproblemet. Når jeg klikker på en mappe på skrivebordet, og skal til å klikke på en fil...Så bruker pc'en mye lenger tid på å vise at jeg har trykket på filen(den blir markert)...Så systemet er på en måte blitt tregere. Jeg kjører ofte defragmentering,adaware,ewido anti-spyware og rensker HD'en for ting. Allikevel virker det som om hele "greia" er tregere... Noen som har tips? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvilken filtype er det snakk om? Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvilken filtype er det snakk om? 7099494[/snapback] Alle slags typer; dokumenter,spillsnarveier,programmer etc.. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Prøv å bruke ccleaner: http://www.ccleaner.com/ Det rydder opp i registeret og fjerner linker til gamle program i registeret, slik at maskinen kan kjøre litt raskere. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Prøv og last ned og kjør AdAware se og et virus program. Du finner disse på www.download.com (bare søk på anit-virus og adaware så skal resten være innlysende) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bruk spybot search and destroy, den tar det meste. Alternativt: Ta backup av det du skal ha på en ekstern harddisk og formater hele pcen. Da blir den som ny Lurt å gjøre det en gang eller 2 i året alt etter hvor mye du laster ned og slikt. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Bruk spybot search and destroy, den tar det meste. Alternativt: Ta backup av det du skal ha på en ekstern harddisk og formater hele pcen. Da blir den som ny Lurt å gjøre det en gang eller 2 i året alt etter hvor mye du laster ned og slikt. 7103268[/snapback] Tror det å ta back-up er det lureste, siden jeg har kjørt programmer som CCleaner,AdAware,Ewido etc.. Lenke til kommentar
Wayfarer Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Synes nesten det høres ut som en hardware-feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå