Gå til innhold

Et par spm ang WinXP

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en bærbar HP Pavilion dv5000. Har vel hatt den noen måneder nå, men det som er snedig er at den har fungert bra helt til nå...I det siste har viftet under pc'en skrudd seg på hvert 15 sek, holder på noen sekunder....Og slår seg av. Slik fortsetter det. Men det er ikke hovedproblemet. Når jeg klikker på en mappe på skrivebordet, og skal til å klikke på en fil...Så bruker pc'en mye lenger tid på å vise at jeg har trykket på filen(den blir markert)...Så systemet er på en måte blitt tregere. Jeg kjører ofte defragmentering,adaware,ewido anti-spyware og rensker HD'en for ting. Allikevel virker det som om hele "greia" er tregere... :cry:

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk spybot search and destroy, den tar det meste.

Alternativt: Ta backup av det du skal ha på en ekstern harddisk og formater hele pcen. Da blir den som ny :)

Lurt å gjøre det en gang eller 2 i året alt etter hvor mye du laster ned og slikt.

Lenke til kommentar
Bruk spybot search and destroy, den tar det meste.

Alternativt: Ta backup av det du skal ha på en ekstern harddisk og formater hele pcen. Da blir den som ny :)

Lurt å gjøre det en gang eller 2 i året alt etter hvor mye du laster ned og slikt.

7103268[/snapback]

Tror det å ta back-up er det lureste, siden jeg har kjørt programmer som CCleaner,AdAware,Ewido etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...