Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mixel:

 

kult nick og lett og huske, minner meg litt om RPG :D

 

7/10

7688265[/snapback]

 

Mastergamer er et nick som krever.. Du bør være relativt konge for å bære det nicket med æren i behold. Men det er du kanskje?

7688540[/snapback]

 

jada det er jeg :D ihvertfall i følge kameratene mine :D

 

NB: ikke rate meg. Rate Teodorull

Endret av mastergamer
Lenke til kommentar

Disippel i lære er da det motsatte av blasfemi! Disippel i lære er forsåvidt smør på flesk da disippel vel si at du er i lære. Jeg likte det ialflall. 10/10

 

Over til Snobjorn: Hvor er ø-ene? En kan da ha ø i brukernavnet? Snøbjørn må da være en variant av isbjørn, og jeg liker det. Dessverre får du treff fordi det ikke er ø, bare o. Gir deg 8,5/10. Dersom en ikke kan ha øæå i nicket er du unnskylt og får 9/10 :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Snobjorn: snøbjørn? :) Vet ikke helt hor du vil med nicket, men det klanger bra og er lett å huske. + at du skriver o istedet for ø noe som gir navnet et særpreg. 9/10

 

edit: Goscinny kom før meg :) Goscinny: Dette nicket sier meg lite egentlig. Hva står det for/betyr det? Litt trasig å uttale, siden det stokker seg i kjeften. :) 7.5/10

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

potetgullmannen: ikke spesielt kjempeoppfinnsomt. Kunne like gjærne vært sjokolademannen osv. + for at det høres litt bra ut merkelig nok. 5/10

 

edit: Goscinny: N' bokstaven i nicket mitt står for etternavnet, som jeg av opplagte grunner ikke skriver fullt ut her.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...