Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trevakt: Hva får din måte å vurdere brukere på til å være mer riktig enn andres? Og hvorfor er ikke Arinomi verdig til å vurdere deg? Han sa kanskje ikke så mye om nicket ditt, men likevel ... At han ikke er "verdig nok" høres ganske dumt ut ... Siste ting: Kan du forklare hvorfor et syvtall på slutten av et nick gjør det mer simpelt?

 

Goscinny ;)

7523889[/snapback]

Å skrive slik som Arinomi er bare tull. Det eneste han tenker på er at noen andre skal vurdere hans brukernavn.

Deg derimot, vurder med baktanke og du fordyoer deg i navnet. Det kunne kanskje virke som jeg kritiserte deg, men jeg bare hadde lyst til å diskutere brukernavnet til kakemonster7. Og du blandet sikkert kritikken jeg ga til Arinomi med svaret på ditt innlegg.

 

Ett syvtall på slutten av et navn gjør det mer simpelt fordi... aaagh jeg kan ikke forklare det. Men jeg håper du skjønner det.

Lenke til kommentar

Tenkte det var på tide å ta en tur innom denne tråden. Er egentlig ikke helt fornøyd med brukernavnet mitt selv, var et resultat av mangel på noe bedre... Får se hva dere andre synes om det, da. ;)

 

Men i alle fall:

 

Evil-Duck:

 

+ Passer til avataren

+ Stor forbokstav, ser bra ut

+ Litt humoristisk

 

- Er vel egentlig feil å skrive det med bindestrek, sånn gramatisk sett... (kom ikke på annet negativt... :p )

 

9 / 10 :thumbup:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Firetrucken:

Tøft nick som får meg til å tenke på noe kult. Det er liksom firetruck og du legger på norsk så det blir firetrucken. - Brukernavnet firetrucken. Er denne en bruker? er det en brannbil?

 

Stilfullt: 10/10

Morsomt: 8/10

Passer med avatar: 10/10

 

Konklusjon: 9/10

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er jo egentlig TeggY du skal vurdere nå. Tar både dceg og han siden du ikke gjore det.

 

TeggY:

 

Helt greit nick. Stilig med stor bokstav på slutten. Kort og greit!

 

7/10

 

Trevakt:

 

Liten forbokstav trekker ned. Trekker også ned siden nicket var litt kjedelig. Har ikke noe mer å si en det.

 

5/10

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...