Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kakemonster7... Brukernavnet ditt er ikke noe interesant. vekker ingen oppmerksomhet. Men den lille dråpen av humor som ligger i det er tørr, og det liker jeg. Hvis du skjønner hva jeg mener med tørr humor...

4/10

Lenke til kommentar

Kakemonster - greit nok. Men "kakemonster7"? Var både en, to tre, fire, fem OG seks opptatt? Dessuten mangler du stor bokstav ...

 

Kakemonster: 9/10

- liten bokstav: 1/10

- syvtallet: 2/10

- helhetstrekk:1/10

=5/10

 

Du får dessverre ikke mer enn dette, men dersom du endrer til Kakemonster, dersom dette er ledig, og dersom du bruker stor bokstav, går du rett opp på en nier :D

 

ENDRET: Skjer med å være raske, Arinomi og Trevakt med liten t? Har dessverre ikke tid til å ta deg og, Arinomi, da jeg må skrive kjemirapport ... Får bli en annen gang.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
trevakt:

en som vokter et tre? 5/10

7523480[/snapback]

Jeg vil ha det bedre vurdert. av en som er verdig. Du er ikke verdig. og jeg synes ikke du fortjener at noen andre vurdere ditt brukernavn heller.

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

- liten bokstav: 1/10

- syvtallet: 2/10

7523490[/snapback]

Jeg tror poenget var at det skulle vere liten bokstav. At navnet hans skulle vere simpelt liksom. Det samme med syvtallet.

 

EDIT: slo sammen to poster, og lot den siste vere klar for å bli slettet...

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

Er jeg den eneste som kan og bryr meg om å vurdere brukernavnnavn riktig?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Trevakt: Hva får din måte å vurdere brukere på til å være mer riktig enn andres? Og hvorfor er ikke Arinomi verdig til å vurdere deg? Han sa kanskje ikke så mye om nicket ditt, men likevel ... At han ikke er "verdig nok" høres ganske dumt ut ... Siste ting: Kan du forklare hvorfor et syvtall på slutten av et nick gjør det mer simpelt?

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Kakemonster: Litt for.. Originalt :p

 

Lamakar: For lenge sia spilte jeg og en venn av meg Tony Hawks Pro skater, og vi spilte på HORSE modus. Samme som gris. Få mer poeng eller en bokstav. Vi skifta deretter navn til Lamakar ved hjelp av et bilde kompissen min har på veggen som er av en Lama med en kar som rir.

 

VURDER! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...