Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
T-Solberg..

 

Veit ikke jeg, minner meg om Petter Solberg, og derav dårlig engelsk.

 

3/10

7489277[/snapback]

 

Kommentar: Kremt kremt, det har seg slik at jeg er utdannet engelsklærer, så akkurat den sammenligningen synes jeg var skikkelig ond. :p

7489719[/snapback]

Engelsklæreren min er utdannet også (tror jeg), men han suger i engelsk likevel ;)

Lenke til kommentar

Bushman. Da tenker jeg selvfølgelig på George Bush, ikke "George Bush" som er en bruker på forumet. Men presidenten i Usa. Puppebilde avataren får meg da til å tenke på condolezza rice. Det er mulig nicket skal gjenspeile en ivrig mann som liker hårete jenter, jeg vet ikke. Men greit nick. 1 / 10 poeng. lol, neida, 5/10 poeng. 1 poeng fordi du minner meg om bush, 1 poeng fordi du minner meg om condolezza rice, 1 poeng for at du minner meg om hårete vagina, 1 poeng for at puppene på avataren er pene. Og det siste poenget for den nisselua.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

-Bushman-: navnet minner meg om en viss amerikansk president som jeg ikke er helt fan av... Men på en annen side kan det jo lede tankene til villmarken og "vill" livsstil i pakt med naturen... så du får 6/10 av meg :)

Lenke til kommentar

Ja, da var det T-Solberg, da. I utganspunktet får han 11/10 siden han heter Solberg til etternavn. Det må da være denne delen av Melkeveiens skjønneste etternavn, syns dere ikke?

 

Den tidligere avataren hans forskrudde mitt inntrykk av brukeren, men med ny avatar på plass er alt bra. For å ikke være for billig, gir jeg det 9,5 av totalt 10 poeng. :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...