Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cutthroat Bill :love:

 

For det første blir jeg alltid glad når jeg ser Cutthroat Bill. Det kan knapt unngåes (men jeg veit ikke hvorfor :hmm:). Jeg vil forresten ha tilbake den gamle avataren din, Cutthroath Bill :p Den med sjørøvertemaet!

 

Jeg kan ikke si jeg har sett veldig mye til Cutthroat Bill, men det har jo blitt litt, og intrykket er bare positivt.

 

9/10. Innertieren kommer ved bytte av avatar, dog er ikke den nåværende så dårlig den heller, da :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Som sagt før men kan godt si det igjen (siden jeg vil at andre skal vurdere mitt brukernavn :p) så er Cutthroat Bill og det dvergiske kaffebord de definitivt beste brukernavnene på forumet.

 

Jeg har ikke gidd noen 10/10 ,men jeg velger å gi Cutthroat Bill 9,99/10 og det dvergiske kaffebord 10/10. (Skulle likt å hørt historien bak akuratt det brukernavnet.. :) )

 

EDIT: Gudd å seint ute, men ZenCo. Sier meg ikke mye, men hadde likt Zenco bedre. 4/10

 

Ok misforsto igjen... dermed er det Marius E som får gjennomgå.

Fet at du bruker navnet, men ikke så fet navn? :p

5/10

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
Er det ein fugl? Er det eit fly? Nei, det er Goscinny som postar i hyperfart.

7480159[/snapback]

Først trodde jeg at jeg var seint ute, da jeg hadde glemt bort den fanen der :lol:. Ellers fant jeg nå ut at jeg har postet i feil tråd. Dette er om brukernavn, og ikke andres inntrykk av brukeren din. Derfor ble kanskje mitt innlegg litt tåkete og rart ...

 

Gaston: Jeg vil også gjerne høre historien bak Det Dvergiske Kaffebord. Hadde vært artig om det virkelig var en historie bak navnet. Uansett fortjener han full pott.

 

Har ikke tid til å skrive så mye om deg, Gaston. Nicket er ganske bra og det minner meg om et olje- og gasselskap - tolk det som du selv vil.

 

ENDRET: Avataren fin fikk meg til å tenke på andre ting enn et gasselskap. Justerer derfor opp skåren din til 8,25/10 :)

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Heatsink

Heatsink... :hmm: "Heat" betyr vel varme. Sink kan være stoffet "sink", men siden vi er på den engelske stien her, så er det vel usannsynlig. Jeg tipper det har noe med "sink", som i "The sink": nemlig "vasken". "Varmevasken". :thumbup:

 

Mystisk og fengende: 9/10

 

EDIT; Har på feelingen at det faktisk betyr noe... :hrm:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...