EspenFe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Brian_N: Liker ikke understreker i navn, men ellers et helt ok nick som er enkelt å huske. 7/10 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 espeNaldoZ Liker ikke slike navn som man må "stresse" for å lese. Unødvendige store bokstaver, selv om jeg har det er ikke min vanskelig å lese 4/10 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 ZenCo Veldig tøft nick ZenCo, likte det veldig godt faktisk! 10/10 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Andeby. Får bare gode assosiasjoner med et slikt navn, all referanse til Donald gir jo et smil. Må da litt ekstra til for å mislike selve brukeren bak, som jeg for ordens skyld ikke kjenner til. Lett å huske også. 9/10 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Gah, jeg var for sein Dotten: Orginalt, lett å huske, koselig navn Kan klinge litt "barnslig" i noens ører. 8/10 Endret 11. desember 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Dotten: Jeg liker dotter 9/10 Deilig, klumpete nick. figure_02: Hmm...minner meg mest om en eller annen kode, og jeg liker ikke understreker i nick 3/10 fordi det ikke sier meg mye, men ikke får meg til å spy heller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Killerquo Mystikk - Navnet er mystisk. Kanskje det har noe med avataren å gjøre. + Klang - Det klinger veldig godt i mine ører. + Originalt - Navnet er unikt. (Tror jeg) + Ingen minus her. Men av en eller annen grunn er det ikke perfekt. 9/10 Endret 11. desember 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 kakemot: Mot til å spise kaker? Kaker er jo så digg! Sjokoladekaker er i alle fall. Originalt, koselig, men mangler stor forbokstav. 7/10 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Cutthroat Bill For det første blir jeg alltid glad når jeg ser Cutthroat Bill. Det kan knapt unngåes (men jeg veit ikke hvorfor ). Jeg vil forresten ha tilbake den gamle avataren din, Cutthroath Bill Den med sjørøvertemaet! Jeg kan ikke si jeg har sett veldig mye til Cutthroat Bill, men det har jo blitt litt, og intrykket er bare positivt. 9/10. Innertieren kommer ved bytte av avatar, dog er ikke den nåværende så dårlig den heller, da Goscinny Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Er det ein fugl? Er det eit fly? Nei, det er Goscinny som postar i hyperfart. Owned. Endret 11. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Som sagt før men kan godt si det igjen (siden jeg vil at andre skal vurdere mitt brukernavn ) så er Cutthroat Bill og det dvergiske kaffebord de definitivt beste brukernavnene på forumet. Jeg har ikke gidd noen 10/10 ,men jeg velger å gi Cutthroat Bill 9,99/10 og det dvergiske kaffebord 10/10. (Skulle likt å hørt historien bak akuratt det brukernavnet.. ) EDIT: Gudd å seint ute, men ZenCo. Sier meg ikke mye, men hadde likt Zenco bedre. 4/10 Ok misforsto igjen... dermed er det Marius E som får gjennomgå. Fet at du bruker navnet, men ikke så fet navn? 5/10 Endret 11. desember 2006 av Gaston Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Er det ein fugl? Er det eit fly? Nei, det er Goscinny som postar i hyperfart. 7480159[/snapback] Først trodde jeg at jeg var seint ute, da jeg hadde glemt bort den fanen der . Ellers fant jeg nå ut at jeg har postet i feil tråd. Dette er om brukernavn, og ikke andres inntrykk av brukeren din. Derfor ble kanskje mitt innlegg litt tåkete og rart ... Gaston: Jeg vil også gjerne høre historien bak Det Dvergiske Kaffebord. Hadde vært artig om det virkelig var en historie bak navnet. Uansett fortjener han full pott. Har ikke tid til å skrive så mye om deg, Gaston. Nicket er ganske bra og det minner meg om et olje- og gasselskap - tolk det som du selv vil. ENDRET: Avataren fin fikk meg til å tenke på andre ting enn et gasselskap. Justerer derfor opp skåren din til 8,25/10 Goscinny Endret 11. desember 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Goscinny. 10/10 uten tvil. Sier seg sjøl. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 unge thendrup: Litt langt, kanskje. Også mangler du store forbokstaver. Ellers så er det egentlig ganske så greit. Lett å kjenne igjen også, synes jeg. 7/10 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Cutthroat Bill: Jeg får herlige masochistiske/sadistiske splatter-/seriemorderfilm-feeling av nicket ditt! Ekstremt herlig 9/10 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Eplefe: Eple + fe, som i storfe og småfe? Hvis det er tilfelle, får du 10/10 for kreativitet og Stor Forbokstav Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Arinomi: +ingen Z'er, stor bokstav +unikt? -høres ut som et wow nick 5/10 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Heatsink Heatsink... "Heat" betyr vel varme. Sink kan være stoffet "sink", men siden vi er på den engelske stien her, så er det vel usannsynlig. Jeg tipper det har noe med "sink", som i "The sink": nemlig "vasken". "Varmevasken". Mystisk og fengende: 9/10 EDIT; Har på feelingen at det faktisk betyr noe... Endret 12. desember 2006 av MartinLande Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 MartinLande. Greit nok, regner med at det er navnet ditt. Fint navn. 7/10 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 DemonFudge: JEG VIL SMAKE! Det har en humoristisk (?) undertone, noe jeg bare må elske, herlig, herlig. Dessuten liker jeg fudge. (Nei, karamell er ikke et dekkende norsk ord) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg