Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aggressive Bill - Competitive Bill  

¿Hadde kanskje vært bedre?

7449339[/snapback]

:!: Nei. Nei, det hadde ikke det.

7449390[/snapback]

Nei, kanskje det hadde ikke det... :wee:

 

ultimatedeskjet

 

Litt rotete navn, rart navn og gronglete navn. Hadde vært bedre med en liten forklaring på hva det betyr og kanskje en stor U.

 

2.9/10

7449578[/snapback]

Det er rett og slett navnet på skriveren min, orginalt hæ?

Men det er en god skriver/printer eller hva man kaller det, den har litt problemer med fargene. Når man skriver ut et bilde blir det rosa :hmm: litt femi printer :ohmy:

 

ultimatedeskjet

 

Litt rotete navn, rart navn og gronglete navn. Hadde vært bedre med en liten forklaring på hva det betyr og kanskje en stor U.

 

2.9/10

7449578[/snapback]

Det er rett og slett navnet på skriveren min, orginalt hæ?

Men det er en god skriver/printer eller hva man kaller det, den har litt problemer med fargene. Når man skriver ut et bilde blir det rosa :hmm: litt femi printer :ohmy:

7449607[/snapback]

Nå må vi ikke glemme at jeg hadde litt promille i det øyeblikk jeg skulle komme på et nick.. :no:

 

ultimatedeskjet

 

Litt rotete navn, rart navn og gronglete navn. Hadde vært bedre med en liten forklaring på hva det betyr og kanskje en stor U.

 

2.9/10

7449578[/snapback]

"Articfare"

 

Jeg tenker på et fryst fjes. Det er helt mørkt av kulden og det er ingen sak å brekke av nesen :dontgetit:

 

7,5/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Martin Lande: Enkelt og greit, ikke noe spørsmål om hvorfor. Effektivt og seriøst men kanksje litt kjedelig... 7,5/10

 

mitt fikk jeg utdelt av telenor så jeg er muligens mer kjedelig... hehe skål!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...