Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Brian_N

 

+ Brian er navnet på en snakkende hund i Family Guy, og siden Family Guy er så tidi er det veldig bra at du har "Brian" med i nicket sitt.

 

- "_N" Synes jeg var ganske stygt. Det er skaper en dårlig balanse i nicket, og skaper fordommer. Det er veldig trist at en slik ting skal ødelegge alt.

 

2/10

 

Sorry kompis!

Endret av ChrizZor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

ekwathne:

 

Hvis e og k er fornavn/mellomnavn og wathne er etternavn er det et helt greit nick. Men vanskelig å uttale kjapt. Litt minus uten stor bokstav da..

hmm..

 

5/10

Lenke til kommentar
Brian_N

 

+  Brian er navnet på en snakkende hund i Family Guy, og siden Family Guy er så tidi  er det veldig bra at du har "Brian" med i nicket sitt.

 

-  "_N" Synes jeg var ganske stygt. Det er skaper en dårlig balanse i nicket, og skaper fordommer. Det er veldig trist at en slik ting skal ødelegge alt.

 

2/10

 

Sorry kompis!

7097558[/snapback]

 

grunnen til at _N er der er pga. navnet mitt, det var det som var utgangspunktet. :)

 

Hanne:) : fint bilde. :) er det deg eller? ellers et helt greit navn 9/10

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Solid har jeg allerede vurdert, men får kopiere meg selv: Solid: Samme navn som et eller annet fotballag, men allikevel enkelt og greit. 7/10.

7097008[/snapback]

Fotballag? Se her.

7097020[/snapback]

Tror nok de aller fleste forbinder nicket ditt med en fase innenfor kjemien.

 

Solid = Fast stoff

 

Thewiz; Får meg til å tenke på World of Warcraft og andre grusomheter. Skal ha pluss for at det er nogenlunde lettgjenkjennelig.

5/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...