Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden assosiert det med et slags sjørøvernavn, omtrent slik som Boot Strap Bill i POTC. :D

Ifølge Monkey Island 3 så er det et sjørøvernavn. ;)

Forresten tror jeg en sjørøver-avatar hadde passet deg bra, CB!

Jeg hadde en tidligere, men jeg ble lei den, så jeg skiftet til en av Bloody GIR. :grin:

Duality:

Sier meg egentlig ikke så mye. Litt vanskelig å huske og litt kjedelig.

4/10

Jepp, er streng som bare f*** med karakterene. Jeg blir ikke så lett imponert ser dere.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DaXoN: Minner meg om HeatoN, og det er bare nørdete. X-n i midten gir en ekstra touch til nørde-navnet. 3/10

7210559[/snapback]

FC, får assosiasjoner til Cuba's diktator, som jeg dessverre veit lite om. Som så mange ting, er det flere sider av en sak, også Cuba-greiene...for noen er han en fæl mann, men for andre en god kar...Jeg har ikke satt meg inn, og bedømmer nicket kun etter denne mannen og min erfaring, dermed nøytralt 5/10

Lenke til kommentar
Jeg har hele tiden assosiert det med et slags sjørøvernavn, omtrent slik som Boot Strap Bill i POTC. :D

Ifølge Monkey Island 3 så er det et sjørøvernavn. ;)

Forresten tror jeg en sjørøver-avatar hadde passet deg bra, CB!

Jeg hadde en tidligere, men jeg ble lei den, så jeg skiftet til en av Bloody GIR. :grin:

Ah! Der har vi nok grunnen til at jeg assosierte deg med en sjørøver fra starten av :) Monkey Island bra?

Stian87: Dessverre syns jeg det er litt kjedelig og fantasiløst - sitt eget fornavn pluss halve årstallet man ble født i. Ganske upersonlig etter min mening :) Skap deg en virtuell identitet fremmed fra ditt virkelige liv - noe artig og catchy! Skal ikke si at mitt eget er så veldig artig, da. :whistle:

3/10, dessverre.

Lenke til kommentar

René Goscinny het han, og ble født med penn i hånden! Aldri lest f.eks. Asterix og Obelix, eller kanskje Lucky Luke - mannen som er raskere enn sin egen skygge? Goscinny skrev teksten, og Albert Uderzo tegnet. Uderzo gav forresten ut flere Asterix-blader etter at René døde. Så nå vet du det. Forresten er det også en bruker her på forumet som heter Uderzo (10/10). Veit ikke hvem av oss som kom først.

Har dessverre ikke tid til å vurdere navnet ditt, Vesla, middag.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
René Goscinny het han, og ble født med penn i hånden! Aldri lest f.eks. Asterix og Obelix, eller kanskje Lucky Luke - mannen som er raskere enn sin egen skygge? Goscinny skrev teksten, og Albert Uderzo tegnet. Uderzo gav forresten ut flere Asterix-blader etter at René døde. Så nå vet du det. Forresten er det også en bruker her på forumet som heter Uderzo (10/10). Veit ikke hvem av oss som kom først.

7212527[/snapback]

Åjjaa!! Men da har jeg jo egentlig hørt om han/nicket ditt! ;) Siden jeg liker Asterix og Obelix (har bamser av Obelix-Asterix-Idéfix) så vurderer jeg opp nicket ditt ;)

8/10 ;D

Ps.. Syns jeg fortjener en vurdering altså ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...