Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg har hele tiden assosiert det med et slags sjørøvernavn, omtrent slik som Boot Strap Bill i POTC. Ifølge Monkey Island 3 så er det et sjørøvernavn. Forresten tror jeg en sjørøver-avatar hadde passet deg bra, CB! Jeg hadde en tidligere, men jeg ble lei den, så jeg skiftet til en av Bloody GIR. Duality: Sier meg egentlig ikke så mye. Litt vanskelig å huske og litt kjedelig. 4/10 Jepp, er streng som bare f*** med karakterene. Jeg blir ikke så lett imponert ser dere. Endret 3. november 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Cutthroat Bill... Får gode assosiasjoner til MIs dager. 8/10 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fidel_Castro Kommunist. 1/10 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Arinomi anonymt brukernavn. vet ikke hva Arinomi betyr 5/10 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Arinomi anonymt brukernavn. vet ikke hva Arinomi betyr 5/10 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 TheGnome: Minner meg om wow 2/10. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 TheGnome: Minner meg om wow 2/10. 7210442[/snapback] DNA tøft nick men litt gammelt egentlig og ikke så kreativt. 6/10 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 DaXoN: Minner meg om HeatoN, og det er bare nørdete. X-n i midten gir en ekstra touch til nørde-navnet. 3/10 Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 DaXoN: Minner meg om HeatoN, og det er bare nørdete. X-n i midten gir en ekstra touch til nørde-navnet. 3/10 7210559[/snapback] FC, får assosiasjoner til Cuba's diktator, som jeg dessverre veit lite om. Som så mange ting, er det flere sider av en sak, også Cuba-greiene...for noen er han en fæl mann, men for andre en god kar...Jeg har ikke satt meg inn, og bedømmer nicket kun etter denne mannen og min erfaring, dermed nøytralt 5/10 Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Killerquo, Liker del 1 av navnet. Killer klinger bra, men quo høres ut som et ufullstendig ord. Så på en måte fengende, men har følelsen av at noe mangler. 6/10 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har hele tiden assosiert det med et slags sjørøvernavn, omtrent slik som Boot Strap Bill i POTC. Ifølge Monkey Island 3 så er det et sjørøvernavn. Forresten tror jeg en sjørøver-avatar hadde passet deg bra, CB! Jeg hadde en tidligere, men jeg ble lei den, så jeg skiftet til en av Bloody GIR. Ah! Der har vi nok grunnen til at jeg assosierte deg med en sjørøver fra starten av Monkey Island bra? Stian87: Dessverre syns jeg det er litt kjedelig og fantasiløst - sitt eget fornavn pluss halve årstallet man ble født i. Ganske upersonlig etter min mening Skap deg en virtuell identitet fremmed fra ditt virkelige liv - noe artig og catchy! Skal ikke si at mitt eget er så veldig artig, da. 3/10, dessverre. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Goscinny: Hehe.. Har egentlig det navnet noe spesiell betydning? I mine ører var det litt pussig, og litt rart samtidig, men jeg føler at det funker! 5/10 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 vesla: Minner meg om ei lita jente, og små jenter er plagsomme. 5/10 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 René Goscinny het han, og ble født med penn i hånden! Aldri lest f.eks. Asterix og Obelix, eller kanskje Lucky Luke - mannen som er raskere enn sin egen skygge? Goscinny skrev teksten, og Albert Uderzo tegnet. Uderzo gav forresten ut flere Asterix-blader etter at René døde. Så nå vet du det. Forresten er det også en bruker her på forumet som heter Uderzo (10/10). Veit ikke hvem av oss som kom først. Har dessverre ikke tid til å vurdere navnet ditt, Vesla, middag. Goscinny Lenke til kommentar
vesla Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 René Goscinny het han, og ble født med penn i hånden! Aldri lest f.eks. Asterix og Obelix, eller kanskje Lucky Luke - mannen som er raskere enn sin egen skygge? Goscinny skrev teksten, og Albert Uderzo tegnet. Uderzo gav forresten ut flere Asterix-blader etter at René døde. Så nå vet du det. Forresten er det også en bruker her på forumet som heter Uderzo (10/10). Veit ikke hvem av oss som kom først. 7212527[/snapback] Åjjaa!! Men da har jeg jo egentlig hørt om han/nicket ditt! Siden jeg liker Asterix og Obelix (har bamser av Obelix-Asterix-Idéfix) så vurderer jeg opp nicket ditt 8/10 ;D Ps.. Syns jeg fortjener en vurdering altså Lenke til kommentar
nilox Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 vesla: Så bra! Jeg har en tante vi kaller tante vesla En krystallklar: 10/10 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 polluks stilig nick polluks , kreativt og lett nick 9/10 kan neste person bare vurdere CrypTo ? IKKE noe 2k greier Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 CrypTo2k: Klarer ikke å la være: 2k?!?! - Vanskelig å huske - 2k 3/10 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fantastisk sang. 10/10 Lenke til kommentar
Duality Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kjedlig etter min mening! 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg