Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

sekt

Er ikke så begeistret for sekter, trekk for liten forbokstav.

 

2/10

9210828[/snapback]

 

Hvorfor skal det trekkes for liten forbokstav egentlig? Nå har det seg sånn at nicket er med liten s.. et nick er ikke synonymt med egennavn.. hvis du hadde kalt deg selv VrengTpolvott, hadde det ikke vært et galt nick, selv om det er galt å ha en stor bokstav midt inni..

 

uansett OT: Arinomi: Originalt og stilig. 8/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sekt

Er ikke så begeistret for sekter, trekk for liten forbokstav.

 

2/10

9210828[/snapback]

 

Hvorfor skal det trekkes for liten forbokstav egentlig? Nå har det seg sånn at nicket er med liten s.. et nick er ikke synonymt med egennavn.. hvis du hadde kalt deg selv VrengTpolvott, hadde det ikke vært et galt nick, selv om det er galt å ha en stor bokstav midt inni..

9247381[/snapback]

Eg synes det ser best ut med stor forbokstav. Nick er ikkje synonymt med egennamn, men likevel. Trur det er mange som er einig med meg i at stor forbokstav er eit pluss og/eller at det ser bra ut. ;)

Lenke til kommentar
sekt

Er ikke så begeistret for sekter, trekk for liten forbokstav.

 

2/10

9210828[/snapback]

 

Hvorfor skal det trekkes for liten forbokstav egentlig? Nå har det seg sånn at nicket er med liten s.. et nick er ikke synonymt med egennavn.. hvis du hadde kalt deg selv VrengTpolvott, hadde det ikke vært et galt nick, selv om det er galt å ha en stor bokstav midt inni..

9247381[/snapback]

Eg synes det ser best ut med stor forbokstav. Nick er ikkje synonymt med egennamn, men likevel. Trur det er mange som er einig med meg i at stor forbokstav er eit pluss og/eller at det ser bra ut. ;)

9247388[/snapback]

 

Enig, stor forbokstav føles litt mer odrentlig og ryddig ut.

 

Mr. Sviker

Jeg gir det en 9/10 mest fordi det ligner på mitt eget. :whistle: Jeg synest også det er artig å kalle folk for svikere ol. i morsomme konversasjoner. En sviker er liksom noe litt smålig og egosistisk. Litt Gnomaktig for å være mer presis. He he ;)

 

9/10

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...