Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Jungeldyret

 

Alt i alt er dette et fint nick som klinger bra. Det ser ryddig og ordentlig ut. Det har en betydning alle kan forstå og bindestreken forran setter en liten spiss på utsendet. Det må også nevnes at for mye fjong og dilldallerier med tegnsettingen ikke er noe stas i mitt øye.

 

Det trekker opp at det ikke inneholder noen form for produktplassering som feks. de så altforslitte brusmerkene og nettleserne. Dette gjelder forøvrig også avatarene.

 

Det er også positivt at det ikke inneholder noe så kjedelig som navnet til personen. Det være fornavn, etternavn, mellomnavn, forkortelser av navnet, osv. Her må også legges til at navn på kjendiser ol. ikke peker i favør av en pluss på min skala.

 

Minuset er at nicket kunne vært en smule mer kreativt og nyskapende i selve utformingen av navnet. Jeg er ganske sikker på at jungeldyret finnes i en rekke varianter på forum der ute både på norsk og andre språk. Personlig har jeg en dragning mot ordspill og kreative former for sammensettelser av ord. Det legges merke til og setter igang fantasien.

 

Ettersom jeg ikke kjenner vedkommende bak nicket er det umulig å si om nicket har en personlig mening. Men det er med på å skape et bilde av hvem du er og ønsker å være. Matches nicket til avataren og din personlige profil gir dette et helhetlig stilistisk inntrykk.

 

Karakter: 8/10

 

Edit:

Fanken nå ble jeg litt demprimert. Sjokkerendes hvordan man manisk er med på å opprettholde verdiløse telletråder som dette og attpåtiil med et velbegrunnet og godt formulert innlegg som mitt. :thumbdown: hahahahahahahaha!!...

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Fra nå av skal jeg gi alle sine nicknames 10/10 så blir de så glade at de også gir meg 10/10, Jippi! :)

 

Weeee! Inflasjon i systemet! :whistle:

 

Den neste som ikke gir meg 10/10 kan forvente et lite hyggelig besøk av meg på døra med en nyspisset blyant og en sko, type "tresko" i størrelse "stor"! *bruk fantasien*

 

Gramex

Nicket ditt er Uberkult. Det inneholder en "x" som er favoritt bokstaven min nest etter "e" Tar du vekk "r" så blir det Gamex, noe jeg synest er fett fordi det høres ut som et mystisk data spill. Det er også fiffig at du kan snu om på bokstavene og få "meGax" som i mega x, om en da utelukker "r" som jeg gjorde først.

 

10/10 :yes:

Lenke til kommentar
Mr. Gnom: Du høres lav ut, ikke så altfor orginalt, Mr foran Gnome. Greit nok

 

8/10

9236725[/snapback]

He he det har jeg aldri tenkt over. Jeg er ca 1.80. Gnomer er kule basta. :yes:

 

*finkvesser blyanten*

 

Lightningwolf

Ulver er riktig nok rakse skapninger, men denne ulven har eksepsjonelt gode reflekser og er superrask. Den kan nedlegge et bytte før tanken om at det ble nedlagt oppstod. Jeg våger å påstå at du er en kløpper på enten tastaturet eller i gymsalen. ;)

 

Lynulv frembringer også assosiasjoner til Nazi SS soldater av litt vage grunner jeg egentlig ikke så godt kan forklare :)

 

Men siden det er på engelsk trekker det litt ned. Det høres artigere ut på norsk. Derfor gir jeg deg en 7er istenden for en 8er.

 

7/10

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Arinomi

 

Vet ikke hva det betyr, eller hva det er, men det gjør meg glad.

Navnet høres oppdelt ut da jeg uttaler dette i en svak, men forsatt høylytt uttale:

Ari-nomi

Det gir meg Ari Behn assisasjoner, som selvsagt trekker ned den totale karakter. Men Nomi gir meg ut på Neo tankene og Matrix serien.

Kan disse to faktorene ha innspill i ditt valg av nick?

 

8/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...