Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Arinomi

Når jeg først leste navnet kom Aneroksi (ell hvordan man skriver d..) opp, så tenkte jeg på Urin, høres ganske "mange" ut.. synes d er kult jeg ;)

Men ikke så enkelt å huske, ser ikke noen ord som brukes ofte, heller ikke så fin "klang", og skjønner ikke hva d betyr...

6/10

Lenke til kommentar

Vrengtpolvott

hmmm...

Er vel egentlig ikke noe skikkelig navn, men et objekt. Første jeg tenker på er en modernisert versjon av utrykket vrengte baklommer :) Vrengte baklommer på en person som er alkoholisert vil klinge bra med Vrengtepolvotter :!: Men siden det kun er en/1 vott så ser jeg for meg:

"Kvinne, +/-50, glad i en tår/ Brystkreftoperert"

Nå var jeg fæl her og jeg beklager om jeg støter noen. Det var bare de tankene jeg fikk rundt dette brukernavnet...

9/10 fra meg :)

Lenke til kommentar
Vrengtpolvott

hmmm...

Er vel egentlig ikke noe skikkelig navn, men et objekt. Første jeg tenker på er en modernisert versjon av utrykket vrengte baklommer  :)  Vrengte baklommer på en person som er alkoholisert vil klinge bra med Vrengtepolvotter :!: Men siden det kun er en/1 vott så ser jeg for meg:

"Kvinne, +/-50, glad i en tår/ Brystkreftoperert"

Nå var jeg fæl her og jeg beklager om jeg støter noen. Det var bare de tankene jeg fikk rundt dette brukernavnet...

9/10 fra meg :)

8711462[/snapback]

Liker navnet dentro, høres så lystigt og morsomt ut.

Høres ganske kjent ut og, men vet ikke hvor jeg kan ha hørt det fra...

9/10

Vurder nicket schnugaf

Endret av frinder
Lenke til kommentar

Dot

Tenker straks på nettsider, hvor alle slutter med dot no eller dot com eller noe ;) sier meg at du liker å være på nettet. Eller at du er en dott og ikke skriver det riktig? bare kødder.

Svært lett og huske + stor forbokstav!

8/10

vrengtpolvott: Det var Arinomi som gav meg nicket Teovina, før det het jeg Teowen (som var den alviske versjonen av mitt virkelige navn). Men jeg likte hans forslag bedre ;)

Endret av Teovina
Lenke til kommentar

Negil: Får meg til å tenke på et barn som sier "neger" men ikke får det til helt. Så da blir det sånn søtt "negil" i stedet. Med litt videre tenking slår det meg at du kanskje heter Egil, og har plassert en N forran. Hvorfor aner jeg ikke. Etternavn kanskje?

Syns det var morsomt jeg.

7/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...