Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iMono

 

Hakje peiling, men henta ifra iPod? Ikkje dumt uansett. Mono er heller ikkje dårleg så iMono blir bra.

 

8/10

8679402[/snapback]

Mono var det jeg ville ha, men det var allerede tatt. Siden jeg blir sett på som en generell Microsoft-fan, så valgte jeg en selektiv "i" foran navnet mitt.

 

@Jokkulf: Tenker på runking, sikkert på grunn av Pondus :p

 

8/10 nå også.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Acolyt3:

 

brukernavn... syns ikke det passer så bra, liker ikke brukernavn med tall heller, selvom det skal forestille bostaver. Orginalt var det heller ikke, hører ut som om det kommer fra en dårlig japansk tegnefilm (selvom jeg liker slike filmer.)

jeg må si at jokkulf er mye mer orginalt en ditt.

 

1/10

Lenke til kommentar

EinUbermensch:

 

Minner jeg om Turboneger sangen "Übermensch" som er skikkelig kul :) for å score full pott burde navnet ditt ha hatt med tøddlene over U'en og du kunne droppet "Ein", så hadde det blitt "Overmenneske" isteden for "EtOvermenneske". Hadde du hatt det slik ville jeg gitt deg 10/10, men siden det er litt å prike på får du:

 

8/10

Lenke til kommentar
EinUbermensch:

 

Minner jeg om Turboneger sangen "Übermensch" som er skikkelig kul :) for å score full pott burde navnet ditt ha hatt med tøddlene over U'en og du kunne droppet "Ein", så hadde det blitt "Overmenneske" isteden for "EtOvermenneske". Hadde du hatt det slik ville jeg gitt deg 10/10, men siden det er litt å prike på får du:

 

8/10

8691088[/snapback]

 

Vil bare si det at Ubermensch var brukt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...