Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tekoppen: Om Pusur var uorignalt tar Tekoppen hvertfall kaka. Skiller seg ikke spesielt ut blandt alle disse nickene av typen "Stolen, bordet osv" Jeg regner med at du lever og ånder for Te?

 

Tja, ikke helt lett å karaktersette men har ikke særlig sansen for navnet, så 2/10 - sojjy.

Lenke til kommentar
Vrengtpolvott

 

En vrengt polvott? Høres ut som en unyttig ting :p Meningsløst, men lett gjennkjennelig.

 

6/10

8564990[/snapback]

 

+ Pusur

+ Lett å huske

- Uoriginalt

- 1993 (Årstall)

 

6/10

8565602[/snapback]

 

Hvorfor er det så negativt med årstall? Greit å la folk vite alderen min, så tar folk meg for en normal 14-åring istedetfor en dum 20-åring. :p Forøvrig er det sikkert andre som het Pusur når eg registrerte meg, derfor årstall etter.

 

(pass)

Lenke til kommentar

vet ikke hvem vi skal velge, men den siste som skreiv noe "fornuftig" var tekoppen...

 

 

tekoppen

 

 

:thumbup: lett og huske

:thumbup: te er godt

 

:thumbdown: Lite oppfinnsomt

:thumbdown: hvorfor tekoppen ? :hmm: DU KUNNE VALGT HVILKET SOM HELST NICK; BARE IKKE TEKOPPEN !

 

 

 

3 / 10

Endret av naXoz
Lenke til kommentar
vet ikke hvem vi skal velge, men den siste som skreiv noe "fornuftig" var tekoppen...

 

 

tekoppen

 

 

:thumbup:  lett og huske

:thumbup:  te er godt

 

:thumbdown: Lite oppfinnsomt

:thumbdown: hvorfor tekoppen ?  :hmm: DU KUNNE VALGT HVILKET SOM HELST NICK; BARE IKKE TEKOPPEN  !

 

 

 

3 / 10

8566472[/snapback]

Jo jeg skal fortelle deg hvorfor, min mail er Tc-Wc, så venna mine sa TeaCup, og derfor valgte jeg TeaCup, og d ble til Tekoppen!

Lenke til kommentar

@ naXoz:

+ Originalt nok, men alikevel ikke

+ Kan høres bra ut hvis man sier det på denne måten: Naksos (Eksos med na istedenfor e)

 

- Plagsomt med den store X'en og den z'en på slutten

- Tyder om en Cs-1337 Teh Masturr Gamerz stil

- Naxo hadde vært mye bedre!

 

3/10

Lenke til kommentar

OT:

Anathema var vel en av de beste staffene for priest før BC kom KILDE

 

Snikpellik

Denne personen er en snik, som sniker utrolig mye i andres saker :!:

Sniking i vesker og ting som du ikke har noe med/eller ikke bør ha noe med er galt :D

 

Men bortsett fra dette så høres nicet helt greit ut i mine ører 7/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...