Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

MaSo

 

Vet ikke helt hva det er, eller skal bety, men tenker det er de to første bokstavene i fornavn og etternavn slått sammen. Minner om navnet til en kompis av meg.

 

7/10

8534392[/snapback]

 

Vrengtpolvott, minner meg om en eskimo som har en våt hund.. (våtheten til hunden er konstant) forvirrende... Var det meningen at jeg skulle begynne å tenke på Eksmio og hans våte hund Itspap? *drømme seg bort*

 

9/10, fikk 3 gode minutter med å drømme meg bort i en fortryllende eskimo verden mens jeg holdt på med en MIC-test på 5 forskjellige bakterier, anbefales for personer med konsentrasjonsvansker og personer med infeksjon i tarmen.

 

OBS: Må ikke brukes hvis du er gravid/ammer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bamsebomsen

 

BamseBomse ... Minner meg egentlig mest om en utskilt bamsemums som ikke er like søt som resten og ikke er laget av sjokolade, men heller vodka eller cognac.

 

Men ikke en stygg bamemums. Minner om farfar av en eller annen grunn :hmm:

 

7/10 fra meg pga farfaren min er koselig :thumbup:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Namek

 

Syns no det var lite futt i og :p men samtidig artig :)

8/10

 

 

Iril:

Greit navn, men liksom ikke noe futt i.. Trenger mer konsonanter, men eller ganske bra.

7,3/10,8

8535150[/snapback]

Hehe.. du får ta det opp med mine foreldre som fant ut at det var det jeg skulle hete :p

Lenke til kommentar

Lakus: Spesielt nick, ligner på Lukas. Du har kanskje funnet det på selv? Uansett så er det enkelt og greit, fint med stor forbokstav og enkelt å huske.

 

8/10

 

Obs, skulle vist vurdere boyeminem...

 

boyeminem: Rart nick som ikke er så enkelt å huske og sier meg heller ingen ting. Du har heller ikke stor forbokstav.

 

2/10

Endret av MeVoN
Lenke til kommentar
boyeminem.. du skal liksom vurder personen over deg da ^^

8538516[/snapback]

 

da får vi gjøre det :)

 

anthema: nicket ditt gir en mening og høres kult ut med blått og hvit i kontrast :p

(forumtheme)

 

av en eller grunn minner nicket ditt meg om singstar anthems

 

så 9\10 pga at singstar ruler

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Lakus: Spesielt nick, ligner på Lukas. Du har kanskje funnet det på selv? Uansett så er det enkelt og greit, fint med stor forbokstav og enkelt å huske.

 

8/10

 

Obs, skulle vist vurdere boyeminem...

 

boyeminem: Rart nick som ikke er så enkelt å huske og sier meg heller ingen ting. Du har heller ikke stor forbokstav.

 

2/10

8538721[/snapback]

 

MeVoN: nick som ikke minner meg om noe.. forøvrig også usaklig tone synes jeg..

 

nicket itt var ment som en "tribute" til eminem i og med at han har en god stil(synes jeg) pluss at nicket mitt finnes mange steder hvor jeg bare varr "på gjennomreise" for å sjekke hva de enkelte stedene sine tjenester er:

Ma0 det er mitt personlige universalnick som også er å finne på rs..

 

see? siden nicket ditt ikke verken gir mening eller annet så gir jeg deg 4\10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...