Bamsebomsen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 MaSo Vet ikke helt hva det er, eller skal bety, men tenker det er de to første bokstavene i fornavn og etternavn slått sammen. Minner om navnet til en kompis av meg. 7/10 8534392[/snapback] Vrengtpolvott, minner meg om en eskimo som har en våt hund.. (våtheten til hunden er konstant) forvirrende... Var det meningen at jeg skulle begynne å tenke på Eksmio og hans våte hund Itspap? *drømme seg bort* 9/10, fikk 3 gode minutter med å drømme meg bort i en fortryllende eskimo verden mens jeg holdt på med en MIC-test på 5 forskjellige bakterier, anbefales for personer med konsentrasjonsvansker og personer med infeksjon i tarmen. OBS: Må ikke brukes hvis du er gravid/ammer Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Bamsebomsen BamseBomse ... Minner meg egentlig mest om en utskilt bamsemums som ikke er like søt som resten og ikke er laget av sjokolade, men heller vodka eller cognac. Men ikke en stygg bamemums. Minner om farfar av en eller annen grunn 7/10 fra meg pga farfaren min er koselig Endret 4. mai 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
Iril Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 g@bb@ Aner ikke hva du faktisk mener med det Men syns potten din er kul jeg 7/10 Lenke til kommentar
Namek Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Iril: Greit navn, men liksom ikke noe futt i.. Trenger mer konsonanter, men eller ganske bra. 7,3/10,8 Lenke til kommentar
Iril Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Namek Syns no det var lite futt i og men samtidig artig 8/10 Iril:Greit navn, men liksom ikke noe futt i.. Trenger mer konsonanter, men eller ganske bra. 7,3/10,8 8535150[/snapback] Hehe.. du får ta det opp med mine foreldre som fant ut at det var det jeg skulle hete Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Iril. Pent navn og flott brukenavn (med tanke på at du faktisk heter det) Pen var du og. 10/10 Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Thewiz.. Egentlig et ganske bra nick, litt ukjent bak det liksom. Regner med du også uttaler det thewiz og ikke the wiz. 8/10 Endret 4. mai 2007 av Husee Lenke til kommentar
greiven Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Husee, minner meg om et hus 4/10 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Syns det blir rart når bokstavene gjentas men hver sin smak, ellers greit 4/10 Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Du heter sikkert Svenn ###ingen. Ja elller? Har jeg forstått leken. muhaha 7/10 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Xpi: Sier meg veldig, veldig lite. Vansklig å uttale er det, også å huske. heller ikke spesielt fan av X og Z osv i navn, med mindre vedkommende har asiatisk opprinnelse, da er det jo normalt. Uansett. gir deg 2/10. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 jaja.. får nesten vurdere en jeg også bruker: blendik dette synes jeg er et gost brukernavn fordi det skjuler ditt mulige navn og fordi jeg kjenner en som heter bendik(som er tvetydig) nicket ditt er kult men har også ingen mening så du får 7\10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 boyeminem.. du skal liksom vurder personen over deg da ^^ Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Lakus: Spesielt nick, ligner på Lukas. Du har kanskje funnet det på selv? Uansett så er det enkelt og greit, fint med stor forbokstav og enkelt å huske. 8/10 Obs, skulle vist vurdere boyeminem... boyeminem: Rart nick som ikke er så enkelt å huske og sier meg heller ingen ting. Du har heller ikke stor forbokstav. 2/10 Endret 4. mai 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) boyeminem.. du skal liksom vurder personen over deg da ^^ 8538516[/snapback] da får vi gjøre det anthema: nicket ditt gir en mening og høres kult ut med blått og hvit i kontrast (forumtheme) av en eller grunn minner nicket ditt meg om singstar anthems så 9\10 pga at singstar ruler Endret 4. mai 2007 av boyeminem Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Lakus: Spesielt nick, ligner på Lukas. Du har kanskje funnet det på selv? Uansett så er det enkelt og greit, fint med stor forbokstav og enkelt å huske. 8/10 Obs, skulle vist vurdere boyeminem... boyeminem: Rart nick som ikke er så enkelt å huske og sier meg heller ingen ting. Du har heller ikke stor forbokstav. 2/10 8538721[/snapback] MeVoN: nick som ikke minner meg om noe.. forøvrig også usaklig tone synes jeg.. nicket itt var ment som en "tribute" til eminem i og med at han har en god stil(synes jeg) pluss at nicket mitt finnes mange steder hvor jeg bare varr "på gjennomreise" for å sjekke hva de enkelte stedene sine tjenester er: Ma0 det er mitt personlige universalnick som også er å finne på rs.. see? siden nicket ditt ikke verken gir mening eller annet så gir jeg deg 4\10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vurderingen av nicket slik som jeg ser det skal ikke være utifra hva det er basert på, men hvordan det ser/høres ut og om det er merkbart i mengden... IKKE VURDER DETTE INNLEGGET Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) @boyeminem + Eminen<3 - Falskt - Boy? Hva er vitsen.. 3/10 Endret 8. mai 2007 av Tekoppen Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tekoppen Hadde vært bedre med en vrengt tekopp, men man kan ikke få alt 8/10 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vrengtpolvott En vrengt polvott? Høres ut som en unyttig ting Meningsløst, men lett gjennkjennelig. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg