Gamlemor Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Arnenonym, lo faktisk litt, men det er ikke like underholdende i lengden 7/10 Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Lord-Myrrah, litt mystisk, for ingen vet jo hva myrra er, men samtidig litt kjedelig. Helt ok 6/10 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 darkness du gjemmer deg i mørket ja 1\10 7104216[/snapback] Du er like fjortis som nicket tilsier, ser jeg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 darkness|: Liker nicket "darkness|" nå.. Før så var jeg litt usikker.. Vet ikke helt om jeg liker |'n, men det kanskje noe med at bare "Darkness" er opptatt? ..men, den er litt artig i grunnen også.. 7/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bone: Et kult ord som er lett å huske. Minner meg om serien ved samme navn på tv3 med en pen skuespillerinne i hovedrollen. Jeg må også få peke ved enkeltheten av nicket og at det ser bra ut. 9/10 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Orresnei Hmmm, spendene, vet ikke helt hva det står for, men 2x+ for kreativitet 9 Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) disco808 Litt for mye tall og tull, har vel noe med at disco er opptatt. Helt greit nick 5/10 Endret 19. oktober 2006 av Stones_ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) disco808: Nick jeg assosierer med 80-tallet naturlig nok. 80-tallet var jo ingen dårlig epoke og sånn sett er nicket bra. Tall i nicket er ikke noe jeg blir imponert av, men tallene 88 gjør tilsammen mitt fødselsår. Alt i alt 8/10 Nicket er egentlig en versjon av Snorre litt stokket om. Edit: Stones_: Bra nick med The Rolling Stones-greie i avatar. Underscore trekker ned. 7/10 Endret 19. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Lord-Myrrah, litt mystisk, for ingen vet jo hva myrra er, men samtidig litt kjedelig. Helt ok 6/10 7104624[/snapback] Myrra er et sekret fra barken til Commiphora myrrha eller andre Commiphora-arter. Myrratreet er hjemmehørende i ørkenstrøk i Nord-Afrika, og dyrkes i Etiopia, på den arabiske halvøy, i India, Iran og Thailand. Harpiksen høstes enten i form av en naturlig utsondring, eller etter at det er gjort et innsnitt i barken. Stoffet brukes i parfymer, røkelse og ved balsamering, og var en av gavene som Jesusbarnet fikk av de tre vise menn. Myrra er også et av de eldste kjente legemidlene, og ble flittig brukt av de gamle egypterne. Smaken av myrra er noe tørr og svakt bitter. Myrratinktur er et utmerket legemiddel ved mange plager. Da myrra ikke er oppløselig i vann, inntas det normalt som pulver eller tinktur. Stoffet opptas dårlig av tarmen og benyttes derfor oftest utvortes eller som gurglemiddel. Myrra er i India kjent som et tonikum, blodrensende middel og elskovsmiddel, og anses også å kunne styrke intelligensen. Urten brukes i hele India og Midtøsten mot lidelser i munn, hals og fordøyelse, samt ved uregelmessig menstruasjon og menstruasjonssmerter. Myrra regnes som et av de mest effektive legemidlene ved dårlig hals, sår i munnen og tannkjøttsbetennelse, når det brukes i form av en fortynnet myrratinktur til munnvask. Som gurglemiddel er det effektivt ved at det bekjemper infeksjoner og betennelser, og strammer opp det angrepne vevet. Den astringerende, antiseptiske og sårhelende virkningen gjør at myrra er nyttig også ved behandling av kviser, byller, sprukken hud og småsår (for eksempel på føttene), samt ved lettere betennelsestilstander i huden. Myrra er effektivt ved sopprelaterte plager i huden, og skal dessuten virke styrkende på neglene. Ved insektstikk kan man smøre på ufortynnet myrratinktur for å få kløen til å gi seg. Myrra kan anvendes ved infeksjoner både i de øvre og nedre luftveiene, ved streptokokk- , stafylokokk- og virusinfeksjoner. Det kan derfor brukes ved for eksempel bihulebetennelse, bronkitt, sår hals, katarrer, byller, influensa, forkjølelse og herpes. Myrra har også en viss anvendelse ved plager i fordøyelsessystemet, så som dårlig appetitt, diaré eller kolikk. I form av røkelse og parfyme anvendes myrra som åndelig stimulans. Stoffet har en beroligende effekt på nervesystemet og gir ro i sinnet. Det er et av de beste midlene å bruke ved overdreven tankevirksomhet, bekymring og mentale forstyrrelser. Myrra kan roe ned en frykttilstand, gi trygghet og stabilitet. Det blir sagt at myrra forener det fysiske med det åndelige, at det bygger bro mellom jord og himmel, og dermed styrker forbindelsen mellom rotchakraet og kronechakraet. Lenke til kommentar
Ferist Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Poor Leno: - Minner meg om en techno-sang (liker ikke techno) - Litt "stakkars meg". - Minusord brukt: "Poor" + Ikke bare funnet opp noe tull som "Extroxzycotar", "Freakzoahzor" + To ord som sammen utgjør en spennende og mystisk kombinasjon av depresjon og underlighet. En skikkelig smeltedigel av følelser, virkelig poetisk. Så må nok dessverre gi deg: 6/10 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ferist: Hmm... Minner litt om Farris (ja, jeg synes det ), og det er jo en bra ting. Ellers, litt kjedelig? Jeg vet ikke, det er et utrolig nøytralt brukernavn. 5/10 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) SupremeX Får meg til å tenke på frossenpizza man får kjøpt i butikken, og en blanding av motorcross og X-files xD Og edit ja: Ikke så veldig originalt for meg, ( litt bob bob ) 8/10 Endret 19. oktober 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Shikaru: Minner meg litt om ninjaer i grunn. Og ninjaer er kult. 8/10 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 WOW zlalex... uhmm.. 1/10.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jan-Erik Egentlig ikke så mye å si om det. Helt rett fram brukernavn som sannsynligvis er brukerens virkelige navn. Kan være litt vanskelig å huske, men ellers pent og greit. 7/10 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Orresnei, flott nick som også er tatt fra hans navn. Dog hadde jeg heller sett at han het Snorre. 8/10 Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Orresnei, flott nick som også er tatt fra hans navn. Dog hadde jeg heller sett at han het Snorre. 8/10 7106540[/snapback] aqrgh, jeg burde skifte nick, mitt suger ! Solid, sterk og solid 9/10 ! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Wh00t: - Litt CS/Wow/hva-dere-nå-enn-spiller-om-dagen - Kanskje ikke så kreativt + Navn som kanskje er enkelt å huske (kjenner igjen postene dine?) 4/10 Så bør jeg kanskje fortelle litt om bakgrunnen til mitt nick - c: Ble oppfunnet da datainteressen var på det sterkeste og jeg sårt trengte et nick. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Cecolon: Litt fengene navn, men lite sammenheng 6/10 Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) too late. ny: DNA Minner meg om skole... 5 / 10 (+ for tøff forkortelse) Endret 19. oktober 2006 av Kanetheheatsink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg