Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Vi er visst en hard kjerne som tilbakemelder hverandre i det uendelige... :hmm:

DNA, liker enkeltheten i navnet, samtidig savner jeg "linkene" til avatar og signatur for totalt personlig uttrykk... :)

Lenke til kommentar
Vi er visst en hard kjerne som tilbakemelder hverandre i det uendelige... :hmm:

DNA, liker enkeltheten i navnet, samtidig savner jeg "linkene" til avatar og signatur for totalt personlig uttrykk... :)

7580923[/snapback]

PencilCase.. Ikke et meget givende navn rent objektivt sett, men min subjektive vinkling byr på uante dimensjoner.. Fikk plutselig masse minner fra barne- og ungdomsskolen, med de avlange sylinder-lærpenalene som ble skrevet på..Og de glorete firkantpenalene med glidelås...og, og og...man ja pencilcase er the shit, rett og slett pga minner.

 

8/10

Endret av nvoetfiv
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vi er visst en hard kjerne som tilbakemelder hverandre i det uendelige... :hmm:

DNA, liker enkeltheten i navnet, samtidig savner jeg "linkene" til avatar og signatur for totalt personlig uttrykk... :)

7580923[/snapback]

PencilCase.. Ikke et meget givende navn rent objektivt sett, men min subjektive vinkling byr på uante dimensjoner.. Fikk plutselig masse minner fra barne- og ungdomsskolen, med de avlange sylinder-lærpenalene som ble skrevet på..Og de glorete firkantpenalene med glidelås...og, og og...man ja pencilcase er the shit, rett og slett pga minner.

 

8/10

7580945[/snapback]

 

Vurder navnet i overført betydning, og legg merke til avatar og signatur i farten :)

 

Du har forøvrig et navn som starter nepa....men så stopper den opp, uvisst av hvilken grunn :D Kom gjerne med fasiten... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
virker som om du har dårlig fantasi

bare så rundt deg, og fant ut at den første tingen du så var kontorstol, ble nicket ditt

7581189[/snapback]

 

Det første som faller deg inn er som "regel" det riktige. Kontorstol er et snaddernavn :love: Når du begynner å "tenke" deg om, så havner du fort ute på viddene :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...