Varmo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 VG: Slåsskamp på Brann-trening Som artikkelen sier, Charlie Miller og Ardian Gashi havnet i en liten slåsskamp på dagens Brann trening. Ikke det at det var så veldig alvorlig, men tror ikke det var akkuratt dette Brann trengte nå, de trenger å fokusere på søndagens kamp og en slik uheldig hendelse får alltid et stort mediefokus. Personlig håper de to fortsatt er venner og at vi får en fin og jevnspilt "seriefinale" på søndag. Hva er din oppfattning og ditt syn på saken? Lenke til kommentar
_k-man_ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ardian er en giga dust, håper han scorer to selvmål og blir utvist mot rbk! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det er sånt som kan skje på trening. Blir for dumt å fokusere mer på den saken. Gjort er gjort. De er nok venner igjen. k-man, hvorfor er Ardian dust? Kom med noe bedre enn bare at han er dust. Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 _k-man_: noe så tåplig, kan hende Miller ble sint for noe Gashi ikke ser på som en så hard takling? Forran viktige kamper er det viktig med høy intensitet, og da må man regne med litt "slossing" Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Forran viktige kamper er det viktig med høy intensitet, og da må man regne med litt "slossing" 7097870[/snapback] Enig, det må smelle litt og være temperatur på treninga. Selv er jeg fryktelig lei av at det er så få av de jeg trener sammen med som har med leggbeskyttere på treninga. Man må jo kunne tråkke skikkelig til i en spillsekvens uten å være redd for å skade medspillerne... Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Forran viktige kamper er det viktig med høy intensitet, og da må man regne med litt "slossing" 7097870[/snapback] Enig, det må smelle litt og være temperatur på treninga. Selv er jeg fryktelig lei av at det er så få av de jeg trener sammen med som har med leggbeskyttere på treninga. Man må jo kunne tråkke skikkelig til i en spillsekvens uten å være redd for å skade medspillerne... 7098930[/snapback] folk uten leggskinn vil få vondt da, bare gå inn som faen.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Forran viktige kamper er det viktig med høy intensitet, og da må man regne med litt "slossing" 7097870[/snapback] Enig, det må smelle litt og være temperatur på treninga. Selv er jeg fryktelig lei av at det er så få av de jeg trener sammen med som har med leggbeskyttere på treninga. Man må jo kunne tråkke skikkelig til i en spillsekvens uten å være redd for å skade medspillerne... 7098930[/snapback] Enig i at alle bør bruke leggskinn. Man skal jo ha mulighet til å takle like hardt som i en eventuel kamp... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ser ikke bra ut for Brann nå, lav lag moral og middelmådig form holder ikke til gull. Vinner ikke de neste nå så er vel løpet kjørt.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ser ikke bra ut for Brann nå, lav lag moral og middelmådig form holder ikke til gull. Vinner ikke de neste nå så er vel løpet kjørt.. 7104254[/snapback] Brann må slå Rosenborg på søndag ja, ellers er nok løpet kjørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå