KennethJS Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei. Har en stund hatt lyst til å skaffe meg en PC hcor jeg ikke lenger trenger å tenke på at jeg ikke kan spille "hva som helst". Så da skriver jeg inn alt jeg har her, også kan kanskje noen komme med forslag? Motherboard: Intel Celeron 4A, 2200mhz (5.5x400) chipset: sis 651 Ram 512 DDR SDRAM Graphiccard: Geforce fx5200 128 Har 2 hardisker. Den største på 200GB, den andre på 40GB DVD-brenner Vet at mye her på byttes ut, men det er vel billigere enn å kjøpe et helt nytt system. Lurte på om det var mulig å få en bra gaming-pc ut av dette uten å bruke så utrolig mange tusen... Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Etter å ha lest litt mer rundt, så regner jeg med at bør begynne helt fra scratch--- Kanskje bare beholde RAM, harddisk og dvd-brenner? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Om det er standard DDR ram bør du nok bytte den også. Harddisk og DVD er greie å beholde, men du vil sikkert tjene på å selge den gamle PCen med 40GBen og dvd drev i. Behold 200GBen, og så benytte det du får for den gamle på en ny PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå