sveinsel Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Man må nok gå om et budsjett tenker jeg Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Sjekket litt med ledelsen, og vi skal se hva vi får til Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 et forslag. det vil ikke være bra, men det vil være en forbedring, og det er å rett og slett kjøpe et billig skop, (koster fortsatt noen tusinger) og så måle rett på atx pluggen og ellers tilsvarende. spessiellt 3,3V er iallefall jeg interisert i... Lenke til kommentar
www.hauslan.tk Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 heey eg lurer på en ting er det så lurt å kjøpe en sån å så gå på lan vist flere har en sån Fjernkontroll? ener med at du slår av flere pcer i lokale Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 et forslag.det vil ikke være bra, men det vil være en forbedring, og det er å rett og slett kjøpe et billig skop, (koster fortsatt noen tusinger) og så måle rett på atx pluggen og ellers tilsvarende. spessiellt 3,3V er iallefall jeg interisert i... 7107468[/snapback] Testbenken vår har utgang for scope Lenke til kommentar
FX Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fjernkontroll til å slå på og av pcen, man har muligheter til å spille av dvder og høre musikk uten å starte windows... hva blir det neste? usb skjermkort? 7096259[/snapback] usb skjermkort har fines en stund alerede Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 et forslag.det vil ikke være bra, men det vil være en forbedring, og det er å rett og slett kjøpe et billig skop, (koster fortsatt noen tusinger) og så måle rett på atx pluggen og ellers tilsvarende. spessiellt 3,3V er iallefall jeg interisert i... 7107468[/snapback] Testbenken vår har utgang for scope 7119123[/snapback] vel, da er det bare å sette i gang å vri på budsjette slik at dere får dere en, gjerne en digital en som kan føre historie, slik at det er lettere å se peaks... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Om det blir scope, blir det digitalt Disse er bedre, har bedre features, og er mye, mye billigere. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 personlig har jeg en liten ting for analoge men... er vel ikke noe galt i det du sier der. Lenke til kommentar
petersv Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Digitale scoop er vel ikke alltid bedre, men enklere å jobbe med definitivt (auto-set er genialt!) Hvis dere har problemer med budsjetteringen er det vel bare å kjøpe et USB scoop til 1500kr, det er meget bra og har faktisk også innebygget signalgenerator! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå