propers404 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hei. etter at pcen min sto på i natt har den ikke villet koble til nett. Den står bare og henter netverksadresse. Det står at det er invaild ip, men satte på reparer før jeg gikk på skolen og den er ikke ferdig. Har veldig lyst til å bruke nettet igjen... De andre pcene jeg har kommer jeg på nett med og jeg har prøvd veiviser for internett. EDIT: Gidder ikke formatere hvis det kan unngåes Endret 18. oktober 2006 av Toffer91 Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) hadde en tanke... systemgjennoprettning tilbake noen dager.. Men mister jeg det jeg driver å laster ned nå da?? Kunne jo ta backup av det jeg laster ned og flytte det tilbake etterpå. Endret 18. oktober 2006 av Toffer91 Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Glem det folka.. Restarta bare pcen. LOL: burde tenkt på det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå