Fr3drik Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Jeg ser på en DVD film (i filer, altså ikke en plate i DVD-Spiller'n) der jeg så på fil nummer 1 og 2 uten problemer med engelsk soundtrack, så skal jeg over til fil nr 3 men da er det blitt fransk! Jeg vet det er muligheter til å velge mellom engelsk, fransk og spansk, så jeg skulle gjerne vist hvordan jeg satt da fil nummer 3 og eventuellt 4 til å bruke et engelsk lydspor. Jeg har WinDVD 5 installert atm. Jeg gjetter at jeg må laste inn de .IFO eller .BUP filene som ligger ved for å gjøre dette? Jeg er helt blank så skulle gjerne hatt litt hjelp Her er filene jeg har: http://img96.imageshack.us/my.php?image=jepppe8.jpg [ bare så det slippes å lage noen warez diskusjon ut av dette så kan jeg si med en gang at jeg eier materialet det er snakk om og at det er ingen ulovligheter inne i bildet ] Endret 18. oktober 2006 av Fr3drik Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ligger filene dine i en VIDEO_TS-mappe? Hvis ikke, opprett en slik mappe og kopier eller cut/paste alle filene inn (merk store bokstaver og underscore). Nå er det en stund siden jeg har brukt WinDVD 5, men mener å huske at det er likt der som i WinDVD 6, da høyreklikker duzSource/kilde>DVD from Folder/DVD fra mappe>peker på VIDEO_TS-mappa. Da får du det nøyaktig som om du skulle spille av DVD'en som disc i stedet for som mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå