LeBateleur Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Går det ann å få s-video i en maskin som ikke har det? Må man ha nytt grafikk kort? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det handler mer om plass på kabinettet. Og jeg med rimelig stor sikkerhet kan si at du IKKE kan oppgradere en laptop på den måten. Men det kan hende du kan finne en form for VGA til S-Video løsning. eller ett PCMCIA kort som gjør at du kan koble til S-video. Kanskje noe video capture kort fra Pinnacle eller lignende. De få laptopene man oppgradere skjermkort på betyr at man endrer chippen inni maskinen. Det endrer ikke hva slags plugger man har på utsiden. Jeg har ihvertfall aldri hørt om at det er mulig. Men hvis du skriver akkurat hvilken laptop du har (navn, produkt nummer og versjon) så kanskje noen kan fortelle deg hvordan du får S-video ut på den. Hva trenger du S-video til? Kan det være noe som VGA kontakten kan løse? AKIRA Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Det handler mer om plass på kabinettet. Og jeg med rimelig stor sikkerhet kan si at du IKKE kan oppgradere en laptop på den måten. Men det kan hende du kan finne en form for VGA til S-Video løsning. eller ett PCMCIA kort som gjør at du kan koble til S-video. Kanskje noe video capture kort fra Pinnacle eller lignende. De få laptopene man oppgradere skjermkort på betyr at man endrer chippen inni maskinen. Det endrer ikke hva slags plugger man har på utsiden. Jeg har ihvertfall aldri hørt om at det er mulig. Men hvis du skriver akkurat hvilken laptop du har (navn, produkt nummer og versjon) så kanskje noen kan fortelle deg hvordan du får S-video ut på den. Hva trenger du S-video til? Kan det være noe som VGA kontakten kan løse? AKIRA 7095882[/snapback] Takker for svar! Acer Aspire 5633 wlmi har jeg... kan man koble vga til tv? Noen som har link til VGA til S-video kabel? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) VGA kan kobles til en del nyere LCD-TV/HDTV'er. Ellers får du en VGA->S-video adapter på Clas Ohlson. Endret 18. oktober 2006 av Aalton Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Innlegg som som gikk inn på "hijacking av en annen persons tråd er slettet innlegget er splittet ut av tråden Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 VGA kan kobles til en del nyere LCD-TV/HDTV'er. Ellers får du en VGA->S-video adapter på Clas Ohlson. 7099372[/snapback] Var innpå Clas ohlson og såg, men der sto det at produktet var utgått... noen andre plasser de selger det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå