Gå til innhold

Oppgradere Bærbar? Hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det handler mer om plass på kabinettet. Og jeg med rimelig stor sikkerhet kan si at du IKKE kan oppgradere en laptop på den måten.

Men det kan hende du kan finne en form for VGA til S-Video løsning. eller ett PCMCIA kort som gjør at du kan koble til S-video. Kanskje noe video capture kort fra Pinnacle eller lignende.

De få laptopene man oppgradere skjermkort på betyr at man endrer chippen inni maskinen. Det endrer ikke hva slags plugger man har på utsiden. Jeg har ihvertfall aldri hørt om at det er mulig.

Men hvis du skriver akkurat hvilken laptop du har (navn, produkt nummer og versjon) så kanskje noen kan fortelle deg hvordan du får S-video ut på den.

Hva trenger du S-video til? Kan det være noe som VGA kontakten kan løse?

AKIRA

Lenke til kommentar
Det handler mer om plass på kabinettet. Og jeg med rimelig stor sikkerhet kan si at du IKKE kan oppgradere en laptop på den måten.

Men det kan hende du kan finne en form for VGA til S-Video løsning. eller ett PCMCIA kort som gjør at du kan koble til S-video. Kanskje noe video capture kort fra Pinnacle eller lignende.

De få laptopene man oppgradere skjermkort på betyr at man endrer chippen inni maskinen. Det endrer ikke hva slags plugger man har på utsiden. Jeg har ihvertfall aldri hørt om at det er mulig.

Men hvis du skriver akkurat hvilken laptop du har (navn, produkt nummer og versjon) så kanskje noen kan fortelle deg hvordan du får S-video ut på den.

Hva trenger du S-video til? Kan det være noe som VGA kontakten kan løse?

AKIRA

7095882[/snapback]

Takker for svar!

Acer Aspire 5633 wlmi har jeg...

kan man koble vga til tv?

Noen som har link til VGA til S-video kabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...