Gå til innhold

sonyericsson t300?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv fulgt med på denne telefonen i lengre tid. Tok kontakt med support avdelingen til sonyericsson for noen dager siden og dette var svaret eg fikk igjen:

Der er desværre ikke sat nogen dato på lanceringen, men den skulle være i

butikkerne i løbet af november måned.

ser flere av web-butikkene forventer at den kommer inn i desember.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei !

Henrik ! Hvor kjøpte du din T300 ?

Du skjønner at jeg har gått og siklet på T300 siden august( saumfart nettet osv.).

Går og venter, og venter , og venter :smile: hehe....

Dessuten tenker jeg å selge min Samsung N-620 ( hater Nokia) som delfinansiering til T300- Hvor mye kan jeg få solgt denne for tror dere ( ca.2 md gammel, og treårig ferdigbetalt totalforsikring) ?

Noen som er interessert ?

Lenke til kommentar

har tenkt å kjøpe denne mobilen jeg også,vil anbefale dere å vente med å kjøpe den til http://www.itbutikken.no får inn den,de har vanligvis en god del lavere priser enn mange norske butikker siden den har hovedkvarter i danmark, eks er ericsson t600 som koster 1800 u/abn der,tror du må gi ca 2200 for billigste tilsvarende i norge...

håper virkelig de får inn t300 snart,min nokia 3310 er elendig å slår seg av hele tiden,trenger en mobil med bedre batteritid og fargeskjerm er også kjekt.

henrik: hvor mange sms-kan du lagre på selve mobilen? kan du gruppere dem i mapper el.?

Lenke til kommentar

Sony Ericsson T300 forhandles av 5-6 nettbutikker i skrivende øyeblikk, men det ser ikke ut som om den har kommet på lager enda. Den ble lagt til i prisguiden i dag, og burde vises i morgen.

I mellomtiden kan du finne de billigste prisene på telefonen (uten abonnement) ved å trykke på lenken fritekstsøk oppe til høyre i prisguide-boksen og skrive inn: ericssons*t300

...eller vente rundt 3 timer til og finne den her:

https://prisguiden.no/vis_produkt.php...on&produkt=T300

Øystein W. Høie

Daglig leder, Amobil.no

[ Denne Melding var redigert av: ZeR0 på 2002-11-20 02:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...