Nervetattoo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Trailer: Saw 3 Lavbudsjettfilmen SAW er blitt en av nåtidens mest eksemplariske suksesshistorier innenfor den moderne skrekkfilmgenren. De to første filmene i serien om den kyniske seriemorderen Jigsaw har tjent inn over $250 millioner på verdensbasis. Nå er regissør Darren Lynn Bousman klar med det tredje kapittelet, og atter en gang må man belage seg på å skrike ut sin redsel i kinomørket! Se videoen Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 traileren så jo spennende ut som vanlig, håper inderlig at den ikke går i den vanlige oppfølger fella. Og at de lar det bli en triologi, no more. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ser jo for så vidt bra ut, likte de andre filmene ganske godt.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har sett den første, fantastisk film, nummer to er på vei med Posten, skal definitivt kjøpe denne også. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det beste med Saw-filmene etter min mening er historien.. Noe av det bedre jeg har sett på film, selv om jeg kanskje ikke er den personen som ser mest film her i verden. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har faktisk hverken sett eneren eller toeren. Hvilke filmer vil dere sammenligne de med? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har faktisk hverken sett eneren eller toeren. Hvilke filmer vil dere sammenligne de med? 7095900[/snapback] Selv klarer jeg ikke sammenligne det med noe. Jeg mener Saw-filmene stiller for seg selv, men som sagt, så ser ikke jeg så forferdelig mye film selv, selv om jeg har sett litt opp igjennom tidene. Anbefaler virkelig å se dem. Er forresten enig med det MaxXRebo sier at, håper det blir en ende på filmene mens de er på topp, for vi har sett utallige ganger hvor de har spilt på suksessen alt for lenge. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Jeg har faktisk hverken sett eneren eller toeren. Hvilke filmer vil dere sammenligne de med? 7095900[/snapback] Kan sammenligne de med filmer som Se7en og The Bone Collector. Bisarre puslespillaktige drap gjennomført av en genierklært morder. I motsetning til Se7en som lener seg på en ekstremt gjennomført historie så tar Saw en snarvei og spiller på spekulative scener hvor det overordnede målet er å underholde publikum. Kanskje enkelte synes det blir i overkant platt og forutsigbart, men jeg synes det fungerer strålende. Gleder meg stort til den neste installasjonen i serien. Endret 18. oktober 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Kan sammenligne de med filmer som Se7en og The Bone Collector. Bisarre puslespillaktige drap gjennomført av en genierklært morder. Hvor Se7en satser på spenning så tar Saw en snarvei og spiller på spekulative scener hvor det overordnede målet er å underholde publikum. Kanskje enkelte synes det blir i overkant platt og forutsigbart, men jeg synes det fungerer strålende. Gleder meg stort til den neste installasjonen i serien. 7098164[/snapback] Jeg håpet at noen skulle si se7en, en film jeg liker veldig godt. Men det er ikke de spekulative scenene som gjør at jeg liker den, det er det psykologiske aspektet til karakterene. Kanskje jeg må sjekke ut Saw og Saw 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Saw er underholdning i sin pureste form. Om du har sett de gamle tegnefilmene med Tom & Jerry så husker du sikkert de sinnsrike fellene Tom lagde for å fange lille Jerry. Saw er egentlig bare en videreføring av det samme konseptet; 90 minutter hvor Macgyveresque feller/anordninger står i sentrum mens et par parallelle handlinger surrer i bakgrunnen. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kan sammenligne de med filmer som Se7en og The Bone Collector. Bisarre puslespillaktige drap gjennomført av en genierklært morder. Hvor Se7en satser på spenning så tar Saw en snarvei og spiller på spekulative scener hvor det overordnede målet er å underholde publikum. Kanskje enkelte synes det blir i overkant platt og forutsigbart, men jeg synes det fungerer strålende. Gleder meg stort til den neste installasjonen i serien. 7098164[/snapback] Jeg håpet at noen skulle si se7en, en film jeg liker veldig godt. Men det er ikke de spekulative scenene som gjør at jeg liker den, det er det psykologiske aspektet til karakterene. Kanskje jeg må sjekke ut Saw og Saw 2 7098195[/snapback] Det psykologiske i spesielt SAW 1 er verdt en kikk. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tja, det psykologiske har vel aldri vert bedre fremstillt enn av Shaq og Dr Phil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg