hans A Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Er ei stund siden jeg har sett på biosen til ferdigmaskinene. (Dell, compaq osv..) Hvordan er den? Er den forsatt like mangelfull med tanke på forskjellige innstillinger. Dagens hovedkortprodusenter som ASUS og Abit har veldig mange forskjellige innstillinger som kan gjørers i BIOS. Men spørsmålet mitt er : Har slike som dell kommet noe nermere ASUS og Abit? Jeg har bare kjøpt en ferdigmaskin i mitt liv. En compaq... Noe mer forklaring trengs vel ikke! Hans A Lenke til kommentar
hans A Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Er det ingen som har vært uheldig å kjøpt en dell eller compaq i det siste? Er det kun hjemmelaget som er bra? Lenke til kommentar
rottert Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har aldri hatt dell selv, men dell er eneste ferdigemaskinen jeg har skikkelig gode erfaringer med. Compaq derimot.... styr unna. Går du for ferdigmaskin vil jeg anbefale dell på det varmeste. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Hvordan er BIOS'en i Dell? Har den muligheter for mange justeringsmuligheter? Spenning,RamDelay,klokkefrekvens,bootdevice osv.. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 14:31, skrev hans A:Hvordan er BIOS'en i Dell?Har den muligheter for mange justeringsmuligheter?Spenning,RamDelay,klokkefrekvens,bootdevice osv.. Du kan fikse vanlige ting som bootdevice og slikt (men ofte mer begrenset slik at man kan velge 'harddisk' eller 'cdrom', men ikke hvilken harddisk) Overklokkingsmuligheter kan man bare drømme om :razz: PS. Det går ofte an å flashe med en alternativ BIOS som gjør slikt mulig, men da ryker jo også garantien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå