Gå til innhold

Veddemål der du går ut som vinneren

Cubicle Dude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med denne:

Du tar et veddemål med en, om han klarer å hoppe over en linjal (eller noe annet).

Du setter reglene(De er enkle.) :

Du skal få lov til å plassere gjenstanden.

Den kan ikke flyttes!

Høres enkelt ut, ikke sant?

Vel poenget er at du skal vinne.

Du velger da å plassere linjalen (eller objektet) intil en vegg innerst i et hjørne...

:hmm:

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Sleng ut noen bra forklarte her dere også!

7095537[/snapback]

Denne er min personlige yndling :yes:

Tarantino: Bar joke

This reminds me of a joke. This guy, he comes into a bar, walks up to the Bartender and says, "Bartender, I got me a bet for you. I'm gonna bet you Three- Hundred dollars that I can piss into that glass over there and not spill a single solitary drop." The Bartender says.. now one more time this glass is like a good ten feet away. He says, "Now wait a minute. Let me get this straight. Your trying to tell me you're gonna bet me Three-Hundred dollars that YOU can piss standing over here waaay over there, into that glass, and not spill a single drop?" The guy looks up smiling and says, "That's right." The Bartender says, "Young man you gotta bet!" The guy says, "O.K. here we go, here we go." He pulls out his thang. He's looking at the glass, man he's thinking about the glass, he's thinking about the glass, he thinks glass, he's thinking of the glass, think glass, thinking about hid dick. Dick, glass. Dick, glass. Dick, glass. Be the glass. Dick, glass. Dick, glass. Dick, glass. And then 'SWOOOSH' . He let's it rip! And he's ..he's pissin' all over the place, man! He's pissin' on the bar.. he's pissin' on the stools, on the floor, on the phone.. on the Bartender.. He's pissing Everywhere EXCEPT the fucking glass!! Right. O.K. So, Bartender, He's laughing his fucking ass off, he's Three-Hundred dollars richer. He's like, "Ha Ha Ha Ha." Piss drippin' off his face. "Ha Ha Ha Ha" He says, "You FUCKIN' idiot, man. You everything EXCEPT the glass!! You owe me Three-Hundred dollars punta." And he goes, "Excuse me, just one, one second." Goes in the back of the bar, and in the back there's a couple of guys playing pool. He walks over to them... Comes back to the bar and goes, "Here you go Mr. Bartender, three." And the Bartenders like, "WHAT the fuck are you so happy about, you just lost Three-Hundred dollars you idiot?!" The guy says, "Well, you see those guys over there. I just bet them Five-Hundred dollars a PIECE, that I could piss on your bar, piss on your floor, piss on your phone, and piss on YOU, and not only would you be not mad about it...... you'd be happy..."

That's some funny shit, huh! You'd be happy about it!

Lenke til kommentar
En annen som man burde være veldig full for å gå på.

Du skal ta mynt eller kron. Du sier:

Hvis jeg får mynt vinner jeg.

Hvis du får kron taper du.

Da vinner man på både mynt og kron. :D

7105257[/snapback]

Hahah :!: den kan jeg faktisk tenke meg funker på noen som har drukket litt :p

Endret av VegardSK
Lenke til kommentar
Sleng ut noen bra forklarte her dere også!

7095537[/snapback]

Denne er min personlige yndling :yes:

Tarantino: Bar joke

This reminds me of a joke. This guy, he comes into a bar, walks up to the Bartender and says, "Bartender, I got me a bet for you. I'm gonna bet you Three- Hundred dollars that I can piss into that glass over there and not spill a single solitary drop." The Bartender says.. now one more time this glass is like a good ten feet away. He says, "Now wait a minute. Let me get this straight. Your trying to tell me you're gonna bet me Three-Hundred dollars that YOU can piss standing over here waaay over there, into that glass, and not spill a single drop?" The guy looks up smiling and says, "That's right." The Bartender says, "Young man you gotta bet!" The guy says, "O.K. here we go, here we go." He pulls out his thang. He's looking at the glass, man he's thinking about the glass, he's thinking about the glass, he thinks glass, he's thinking of the glass, think glass, thinking about hid dick. Dick, glass. Dick, glass. Dick, glass. Be the glass. Dick, glass. Dick, glass. Dick, glass. And then 'SWOOOSH' . He let's it rip! And he's ..he's pissin' all over the place, man! He's pissin' on the bar.. he's pissin' on the stools, on the floor, on the phone.. on the Bartender.. He's pissing Everywhere EXCEPT the fucking glass!! Right. O.K. So, Bartender, He's laughing his fucking ass off, he's Three-Hundred dollars richer. He's like, "Ha Ha Ha Ha." Piss drippin' off his face. "Ha Ha Ha Ha" He says, "You FUCKIN' idiot, man. You everything EXCEPT the glass!! You owe me Three-Hundred dollars punta." And he goes, "Excuse me, just one, one second." Goes in the back of the bar, and in the back there's a couple of guys playing pool. He walks over to them... Comes back to the bar and goes, "Here you go Mr. Bartender, three." And the Bartenders like, "WHAT the fuck are you so happy about, you just lost Three-Hundred dollars you idiot?!" The guy says, "Well, you see those guys over there. I just bet them Five-Hundred dollars a PIECE, that I could piss on your bar, piss on your floor, piss on your phone, and piss on YOU, and not only would you be not mad about it...... you'd be happy..."

That's some funny shit, huh! You'd be happy about it!

7105309[/snapback]

:!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Jeg vedder med deg at jeg kommer nærmest årstallet på mynten/seddelen du eller noen annen har i lommen. Siden det var min idè så kan jeg velge 2 årstall og du 1. Du sier da (når vedkommende er intressert) at som gjest så kan du starte. (MEN husk å bli enige om premie, gjerne en øl)

7095537[/snapback]

Hadde vært småsynd om han skulle ha velget det riktige årstallet på mynten/seddelen da. ;)

Lenke til kommentar

Jeg: Jeg vedder på at jeg klarer å ta 8-900 armhevninger, uten stopp..

Offer: Ja, særlig..

Jeg: Hva vedder du imot?

Offer: X(XXX)

Så tar du 8 armhevninger, og innkasserer pengene.. Alle tror at med "8-900", så mener du "800-900", men du mener da "8-900"..

Jeg tok denne 6-7 ganger på lærere.. Tjente over 100 kr i løpet at 10 minutter..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Så tar du 8 armhevninger, og innkasserer pengene.. Alle tror at med "8-900", så mener du "800-900", men du mener da "8-900"..

Jeg tok denne 6-7 ganger på lærere.. Tjente over 100 kr i løpet at 10 minutter..

7108004[/snapback]

Klarte nesten å lure en i klassen med denne.... han luktet lunta... :cry: Mulig at han skjønte det var noe muffens da jeg sa at jeg skulle klare det på 5-10minutter... :hmm:

Lenke til kommentar
Sorry for dette.. Sier det rett ut: Du er dum som sier at du klarer det på 5-10 minutter da. Ingen klarer 800 armhevinger på 10 minutter.

7115166[/snapback]

Det var da heller ikke det jeg skrev?

Jeg skrev at "jeg tjente over 100 kr i løpet at 10 minutter".. Altså, selvsagt på forskjellige personer.. Og jeg sa da heller ikke noe om at man skal si til offeret "jeg klarer det på 5-10 min"?

Hvem er dum, sa du?

Lenke til kommentar
Hvem er dum, sa du?

7115463[/snapback]

Master Chiun, i så fall. Ikke at han er dum, men han hadde jo ikke trengt å si at han måtte gjøre det på 5-10 minutter.

7115513[/snapback]

Vel fikk spørsmålet om hvor lang tid jeg hadde på meg. Da plumpet det bare ut. Skulle sagt et par timer eller noe....

"densomsierandreerdummedenerdumden"

Lenke til kommentar

7108004[/snapback]

Hahah, satt og snakket med 2 kamerater i dag om stryke osv (faktisk) og da sa jeg at jeg klarer 8-900 pushups. "Ja jævlig det!" Begge ble med å vedde, så den funka :!:

Endret av VegardSK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...