Gå til innhold

Gamer.no er med i Burning Crusade-betaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi i Gamer.no er med i TBC-betaen. En eller flere artikler kommer, men i mellomtiden kan dere jo ta en titt på noen av skjermbildene våre.

Hvis det er andre her på forumet som også er i betaen, må dere gjerne ta kontakt med Strixx (server: Tempest Keep), så kan vi jo finne på noen sprell.

7095477[/snapback]

uretferdig jeg kjender en fyr som jobber på gamezone som ikke spiller wow i det hele tatt og han får Key det er jo bare mongo

bare fordi han jobber i spill butikk får han fully epic lvl 60 i beta og kan spille der :S idiotisk

Lenke til kommentar
Vi i Gamer.no er med i TBC-betaen. En eller flere artikler kommer, men i mellomtiden kan dere jo ta en titt på noen av skjermbildene våre.

Hvis det er andre her på forumet som også er i betaen, må dere gjerne ta kontakt med Strixx (server: Tempest Keep), så kan vi jo finne på noen sprell.

7095477[/snapback]

uretferdig jeg kjender en fyr som jobber på gamezone som ikke spiller wow i det hele tatt og han får Key det er jo bare mongo

bare fordi han jobber i spill butikk får han fully epic lvl 60 i beta og kan spille der :S idiotisk

7095497[/snapback]

Hvorfor er det mongo? Det er jo spillebutikkene som skal selge spillet? I tillegg, epic level 60 betyr jack-ass i expansionen. Jeg har replacet tier 1/2 gearet mitt med greens og blues....Omtrent alt faktisk.

Lenke til kommentar

7095477[/snapback]

7095497[/snapback]

Hvorfor er det mongo? Det er jo spillebutikkene som skal selge spillet? I tillegg, epic level 60 betyr jack-ass i expansionen. Jeg har replacet tier 1/2 gearet mitt med greens og blues....Omtrent alt faktisk.

7095515[/snapback]

jojo men jeg mener han spiller ikke i det helle tatt:( jeg vil i betaen :p jeg spiller ^^ hehe

Lenke til kommentar
Skulle ønske vi kunne få litt flere loot bilder,som f.eks quest rewards fra de første questene.

7095529[/snapback]

Tenker du på low-level quests, eller de nye i outlands?

jeg har prøvd å screenshotte så ofte jeg kom på det ihvertfall.

7095542[/snapback]

Tenkte på de nye i outlands.

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått min beta-key og har oppgradert kontoen til beta BC. Men når jeg går på charcopy, får jeg beskjed om at jeg ikke har noen chars på serveren jeg har valgt, selvom alle er der. Er jeg for sent ute, eller tar det en stund fra jeg har oppgradert konto til jeg kan kopiere? PS! Noen som har en god mirror til klienten? Blizz sin ofisielle får jeg beskjed om at ikke kan connecte til tracker :/

Takker for all hjelp på forhånd,

Mvh Simen

Lenke til kommentar

ja la dem som ikke spiller det til vanlig være med å finne feil hehe. Selv orker jeg ikke tanken på å levle opp en char til 63 også 2 mnd senere måtte gjøre nøyaktig det samme. Men flott at dere er med å finne feil, slik at vi som ikke liker "spoilers" kan få et godt utprøvd og ferdig produkt :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har også prøvd i IE og opera også, no luck. Får fortsatt beskjed om at chars ikke finnes. Ganske "artig" dette, da jeg heller ikke på vanlige test-realms får mulighet til å kopiere min egne chars, og alltid ender opp med lvl 1 uselss....

Edit: nå ser jeg at ER (serveren min) har 36 timer maint. så da blir vel mine chars utilgjengelige til i morgen. Go blizz...

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...