Joachim_F Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 I følge Eurogamer blir ikke Xbox 360 den eneste konsollen som får eksklusivt GTA 4-innhold. Les mer Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 I følge Eurogamer blir ikke Xbox 360 den eneste konsollen som får eksklusivt GTA 4-innhold. Les mer 7095423[/snapback] håper virkelig dette stemmer. skal nemlig kjøpe PS3 og da vil jeg helst ha samme mulighet å laste ned ting til GTA som med 360'n. Synes det svirrer mye rykter frem og tilbake om den kommende konsollen for tiden. Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) tro meg... ps3 får samme behandling som xbox360. De skal jo tross alt melke mest mulig penger av produktet!! Endret 18. oktober 2006 av TheAngryNorwegian Lenke til kommentar
darker Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 gleder meg så sinnsvakt til ps3 med gta4.... blir sikkert skuffa, men... lov å glede seg tenk hvor rått en helt interaktiv verden ville vært. mere folk på gata, bedre ai, mere muligheter for å ødelegge bygninger etc. men, time will show Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg syns nyhetene om ps3 bare ruller inn om dagen, noe som jeg ikke sier nei til:D Blir mere og mere sikker på at jeg skal ha PS3! Flotte nyheter for all GTA fans, det er helt sikkert! Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 hvis det stemmer er det ikke lenger noen tvil om hvilken av konsollene eg skal ha. problemet er bare at eg er russ i vår. dermed har eg ikke penger til overs for ny spillemaskin Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Gleder meg enormt til GTA 4. Takker Saints Row og ikke minst Scarface for å presse Rockstar litt. Begge spillene er egentlig ganske gode spill og tvinger Rockstar til å prøve noe nytt, noe som jeg tror går mot mer realisme enn det vanlige Tøydokke Anna systemet som forrige GTA spillene lider av. Det som er bra med Scarface er at når du skyter så føler du virkelig at du skyter et farlig våpen, samme med kjøretøy. Du kan burne og drive med drifting med bilene. Håper GTA 4 gjør det enda mer realistisk enn Scarface. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg