tussemor Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Tenkte at min kjære skulle få en bærbar pc til bursdagen. Han reiser mye, og er lidenskapelig opptatt av WOW i ledige stunder Jeg har dessverre begrensede midler, så jeg kan maks klare ca 6000.. og det er jo litt mye for en bursdagspresang det og. Trenger derfor hjelp av noen kyndige (les:leitelystne) som kan hjelpe meg å finne en som er akseptabel - mest mulig ok for så lite som mulig. hjemme har vi trådløst nett så det er en fordel om det kan brukes.. men ikke noe krise!! Tusen hjertelig på forskudd - sammen kan vi gjøre noen glad red: hadde denne gått an å spille WOW på? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=18808&cid=5546 eller denne? http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...774&plid=71774# tar GJERNE imot tips på rimeligere maskiner som kan klare seg.. Endret 19. oktober 2006 av tussemor Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Du kan ikke ta ut de 6000 kr, ta han med til elkjøp eller noe sånt. Så si at han kan finne en PC til 6000 kr eller om han vil legge til litt selv og få en ENDA bedre. Men så kan du legge en morsom vri på at de 6000 er BARE til PC....slik at han ikke tenker i andre baner. Og å få 6000 kr til en PC er jo en fantastisk gave! Men man må jo også annerkjenne at folk har ikke råd til alt. Så hvis hun hadde lyst til å legge til en tusenlapp eller to selv....så kan han få noe enda bedre. Vet at det er morsomere å seff kunne gi alt selv, men realiteten er jo at penger vokser ikke på trær. Men for å spille spill ville jeg sett etter PCer som har separat skjermkort. De integrerte er sjelden noe særlig bra. AKIRA Endret 18. oktober 2006 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Den første PC`en du linker til er en veldig god pc til den prisen, med det budsjettet ville jeg ha gått for den. Den kan sikkert fint brukes til WoW... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå