µT. Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Heisann! Jeg har et "lite" problem med min Samsung D600. Når jeg tar SIM-kortet mitt inni den (bruker telefonen kun innimellom) så står det "tast PIN" (greit det) Så når det er gjort, så kommer det opp "telefon låst", og "tast passord". Jeg har snakket både med Netcom (som skjønte lite) og Samsung. De hos Samsung sa at jeg måtte taste inn telefonkoden, som er "00000000", med mindre jeg har endret den. Men det er nå jeg blir litt frustrert. når jeg skal taste inn koden, så fungerer ikke standardkoden, så jeg går da utifra at jeg har endret den, uten å huske det. Det er da der problemet starter. Hva kan jeg gjøre for å låse opp mobilen igjen? (Helst uten å levere den inn til service.) Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 mobilen er vel muligens operatørlåst Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Nei, den er nok ikke det.. Jeg kjøpte den med netcom youngtalk, og det er det kortet jeg bruker enda, men i en annen telefon. Og når jeg skulle sitte Sim-kortet inn i Samung'en, så sto det plutselig "telefon låst".. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Om du ikke husker koden du har satt må du nesten bare sende telefon inn på service til resetting, tipper det koster deg 3-400 kroner. Lenke til kommentar
jic Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg får opp telefonlås på min D500 og jeg hadde 0000 som telefon lås kode og ikke 00000000 som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå