dominus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 har ei datter på 13 som sitter på msn hele dagen, sånn føles det i allefall.. nå er jeg så utrolig lei av å høre på den klapringen fra "fjøla" hennes. jeg trenger desperat å kjøpe ett 101% lydløst tastatur snarest før jeg blir sprø.. joda, jeg ber henne lukke døra men hører tenåringen etter? nope.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Gje ho ei brødfjøl med kabel, da tenker jeg det blir stilt fort Lenke til kommentar
krolf Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kan vel anbefale Logitech Ultra X. Kanskje ikke helt lydløst, men det er ikke langt unna... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ultra X fikk jeg her på jobben forrige uke. To dager etter bestilte jeg til å ha hjemme. Det er som et laptop tastatur, med lav tastelyd. Legg tastaturet på en tynn skumgummiplate e.l. så blir det ikke noe resonnans fra pulten. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 da blir det ultraX om ingen andre kommer med ett bedre forslag.. genialt.. takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå