Åsen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Maskine mi bruker noen ganger ca 7 min på å skru seg på, og noen ganger bruker den 2 min.. hva er det som er galt? det er sånn i perioder på noen uker. Endret 18. oktober 2006 av Thomas16 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Maskine mi bruker noen ganger ca 7 min på å skru seg på, og noen ganger bruker den 2 min.. hva er det som er galt? det er sånn i perioder på noen uker. 7095234[/snapback] sjekka for spyware og virus? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 - Jeg regner med at du har scanna pcn for eventuelle spyware eller virus scan? Isåfall gjør det først! -Står den å loader eller kommer du inn i windows å der etter begynner det å gå tregt, før du kan gjøre noe som helst ? "Visst" så kan du gå inn på >Start > kjør > Msconfig> så slår du av eventuelle programmer som du ikke vil skal starte opp når du starter maskinen!.. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Har sjekka for virus og spyware, det var ingenting der.. den bruker mest tid helt til den windows logoen kommer og windows loader. Noe som har hjulpet et par ganger har vært å dratt ut strømledningen til pcen. Endret 18. oktober 2006 av Thomas16 Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 hm weird! Kanskje det kan hjelpe med en bios oppdatering.? Ble litt usikker her nå! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Kanskje det hjelper.. hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 hvis du ikke har virus og spywrae program så er Ad Aware og AVG ganske brae kandidater. Kan være mye på maskinen som gjør det til også, forde at da må maskinen gå igjenom hele maskinen hvor mye ram har du da? søk med de 2 programene så tror jeg det skal gå raskere Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) jeg har 1 Gb ram.. jeg fant ingenting med Ad Aware og AVG. Men den er ikke sånn hele tiden, det er i perioder på noen uker eller dager. Endret 18. oktober 2006 av Thomas16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå