Gå til innhold

Maintains i dag


Anbefalte innlegg

Hva er det dere whiner om?

Det er 36 timers shutdown for å fikse hardware upgrades som gjør at serverene blir mer stabile og har mindre laggs osv osv.

 

Dere klager først på ustabile servere, lagg på servere, restarts av servere og køer på servere.

Nå når Blizzard tar seg tid til å oppgradere hardware på serverene for å fikse på disse tingene, samt klargjør for TBC, så whiner dere igjen...

 

Jeg som er en wow-nerd av rank synes det er ok at de fikser serverene sine, så må jeg bare leve med 36 timer uten wow. Som er btw det lengste jeg har vært fra wow siden sydenturen i sommer.

Så stfu og ta et par sove piller og sove dere gjennom dette :D

7096220[/snapback]

Må si meg helt enig. For dere utenforstående er dette også arbeid som tar tid..

 

Er også litt for avhening av WoW så 36t uten så må man klargjøre seg bra mentalt på iallefall :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mitt problem er at jeg hadde planlagt wow i kveld. Jeg klarer meg fint en kveld uten wow om jeg har noe annet å gjøre, men nå sitter jeg her å tenker på wow hele tiden hehe. Men men...nå har jeg sett jurassic park 3 og skal begynne på en stephen king film som varer i 3.5 timer. Etter det begynner jo det som er gøy på tv hihi også er det sengetid.

 

Men fint at Blizzard fikser serverne, så jeg klarger ikke. Jeg bare merker at jeg savner wow nå.

Lenke til kommentar
Klarer ikke folk å skrive maintenance?

7097248[/snapback]

 

Nope. Hearthstone og wipe er to andre vanskelige ord.

7097327[/snapback]

 

I tillegg til Rogue og Enhancement.

 

Uansett, slapp av, en dag uten wow kommer ikke til å gjøre dere til Frankenstein eller noe sånt.

7097681[/snapback]

 

Nei, men kanskje til Frankensteins monster? :whistle: Ble sånn i ånden av alle de flotte ordene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...