Gå til innhold

Maintains i dag


Anbefalte innlegg

men lørdag har vi ofte fri hele dagen og da er det jo kjekt å spille. Man spiller ikke kun for å raide.

 

Samme hvilken dag det er. Det passer like dårlig uansett. Men at det er nødvendig tviler jeg ikke på. Nå får jeg enten se en film i kveld, eller spille ferdig call of duty 2 som wow har hindret meg i å spille:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men lørdag har vi ofte fri hele dagen og da er det jo kjekt å spille. Man spiller ikke kun for å raide.

 

Samme hvilken dag det er. Det passer like dårlig uansett. Men at det er nødvendig tviler jeg ikke på. Nå får jeg enten se en film i kveld, eller spille ferdig call of duty 2 som wow har hindret meg i å spille:)

7095510[/snapback]

sant det ødelegger for alle =/

men dette gir meg mulighet til å kanskje fikse pcen min som ikke har funket på 1mnd, hakke hatt tid til å fikse den grunnet jobb og wow =P

Eller game noen nye spill jeg har kjøpt men ikke tid til å spille igjenom

Lenke til kommentar

Hva er det dere whiner om?

Det er 36 timers shutdown for å fikse hardware upgrades som gjør at serverene blir mer stabile og har mindre laggs osv osv.

 

Dere klager først på ustabile servere, lagg på servere, restarts av servere og køer på servere.

Nå når Blizzard tar seg tid til å oppgradere hardware på serverene for å fikse på disse tingene, samt klargjør for TBC, så whiner dere igjen...

 

Jeg som er en wow-nerd av rank synes det er ok at de fikser serverene sine, så må jeg bare leve med 36 timer uten wow. Som er btw det lengste jeg har vært fra wow siden sydenturen i sommer.

Så stfu og ta et par sove piller og sove dere gjennom dette :D

Lenke til kommentar
Hva er det dere whiner om?

Det er 36 timers shutdown for å fikse hardware upgrades som gjør at serverene blir mer stabile og har mindre laggs osv osv.

 

Dere klager først på ustabile servere, lagg på servere, restarts av servere og køer på servere.

Nå når Blizzard tar seg tid til å oppgradere hardware på serverene for å fikse på disse tingene, samt klargjør for TBC, så whiner dere igjen...

 

Jeg som er en wow-nerd av rank synes det er ok at de fikser serverene sine, så må jeg bare leve med 36 timer uten wow. Som er btw det lengste jeg har vært fra wow siden sydenturen i sommer.

Så stfu og ta et par sove piller og sove dere gjennom dette :D

7096220[/snapback]

Hadde Sylvanas *trengt* fiksing kunne jeg vært enig.

Lenke til kommentar
Hva er det dere whiner om?

Det er 36 timers shutdown for å fikse hardware upgrades som gjør at serverene blir mer stabile og har mindre laggs osv osv.

 

Dere klager først på ustabile servere, lagg på servere, restarts av servere og køer på servere.

Nå når Blizzard tar seg tid til å oppgradere hardware på serverene for å fikse på disse tingene, samt klargjør for TBC, så whiner dere igjen...

 

Jeg som er en wow-nerd av rank synes det er ok at de fikser serverene sine, så må jeg bare leve med 36 timer uten wow. Som er btw det lengste jeg har vært fra wow siden sydenturen i sommer.

Så stfu og ta et par sove piller og sove dere gjennom dette :D

7096220[/snapback]

problemet er jo ikke at det er 36 timer... men at dette er 3. gangen på 5 uker eller no.... da er det noe galt

Lenke til kommentar
Hva er det dere whiner om?

Det er 36 timers shutdown for å fikse hardware upgrades som gjør at serverene blir mer stabile og har mindre laggs osv osv.

 

Dere klager først på ustabile servere, lagg på servere, restarts av servere og køer på servere.

Nå når Blizzard tar seg tid til å oppgradere hardware på serverene for å fikse på disse tingene, samt klargjør for TBC, så whiner dere igjen...

 

Jeg som er en wow-nerd av rank synes det er ok at de fikser serverene sine, så må jeg bare leve med 36 timer uten wow. Som er btw det lengste jeg har vært fra wow siden sydenturen i sommer.

Så stfu og ta et par sove piller og sove dere gjennom dette :D

7096220[/snapback]

Hadde Sylvanas *trengt* fiksing kunne jeg vært enig.

7096438[/snapback]

 

Mhm.. vi hadde jo hw-upgrade for litt siden? Og den har vel vært dønn stabil etter det. Med untak av en liten reset kanskje :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...