tunheim Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er mye på reisefot, og leter etter en liten og elegant 802.11a/g-basestasjon. Jeg kunne tenke meg funksjonaliteten til D-Link DI-774 og designet til AirPort Express. Noen gode alternativer? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Netgear har mye pent Asus har også bra design på enkelte modeller Endret 18. oktober 2006 av SpACEmaN Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Enig i at designet, særlig til Netgear, er ganske stilig. Imidlertid klarte jeg ikke finne noen enheter som støtter 802.11a. Er det bare jeg som er blind her? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det har du rett i, må innrømme at jeg ikke fikk med meg att du spurte etter 802.11a, ser det nå i ettertid Eneste jeg kan komme på da må være accesspunktene vi bruker på jobb fra Cisco Aironet 1130AG, men disse er dessverre ikke veldig billig. Mener på vi betaler 2500,- per stk... Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Hehe, ja du har rett. Det blir fort litt dyrt. Imidlertid ser den jo veldig fin ut Får se om noen har lagt den ut billig på ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå