rottert Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg hadde 256 mb sd ram på mitt aopen ax6bc-HK. Kjøpte nylig 2*256mb brikker til. Etter å ha satt de inn oppdaget jeg at det står. "passer ikke til bxHovedkort" Mitt hovedkort er av typen bx (trur jeg) Dette står i systeminfoen min: Total Physical Memory:768MB Free Physical Memory:233.27MB Bør jeg plukke ut brikkene å få nye? Eller får jeg den ytelsen jeg skal ha? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hva er vitsen ? Du har nå 3x256MB SDRAM i maskina .. og det funker gjør det ikke? 768MB = 3x256MB ikke sant? Ser ut som om hovedkortet ditt finner alle minnebrikkene som du har satt i så det må jo virke ... :wink: Don't fix, what ain't broken :wink: Lenke til kommentar
rottert Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Stemmer det. Hovedkortet finner de, men funker de som de skal. Det er spørsmålet. Makina er noe ustabill etter å ha instalert de... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hvilket OS kjører du? Definer Ustabil. -KJ Lenke til kommentar
rottert Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 kjører xp. Maskinen henger. 99% cpuload på explorer.exe osv. Ser ut som det kanskje var overclokinga på skjermkortet som gjorde det... Lenke til kommentar
lordnyx Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det er vel komplett som har slik merking på noen av brikkene sine? send en mail til support'n deres eller [email protected] Jeg vil anta de mener intel BX kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå